اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان خبر داد

برگزاری نمایشگاه پوسترهای عاشورا به مناسبت ماه محرم

خبرگزاری فارس: مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان از برگزاری نمایشگاه پوسترهای عاشورا به مناسبت ماه محرم در این موزه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه پوسترهای عاشورا به مناسبت ماه محرم

مهدی دلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از روز چهارشنبه مصادف با شششم محرم، نمایشگاهی از پوسترهای عاشورایی در گالری‌های شماره  یک و شش موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه 58 پوستر با اندازه 60 در 90  و با موضوع عاشورا در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان تاکید کرد: همچنین نمایشگاه گلشن خیال که شامل آثار هنرمندان نقاش ایران است در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپاست.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 87 اثر از 74 هنرمند با تکنیک‌ها، موضوعات مختلف و در اندازه‌های متفاوت در معرض نمایش قرارگرفته است.‌ دلیلی گفت: اردیبهشت ماه سال گذشته نیز آثار هنرمندان نقاش ایران در نمایشگاهی با عنوان «سه نسل، سه نگاه» در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپا شده بود.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این دو نمایشگاه همه روزه تا بیستم آذرماه به جز روزهای تاسوعا و عاشورا  از ساعت 9 تا 17:30 به موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان استانداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/63001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول