اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

مسابقات قرآن و عترت دانشجویان کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: مسابقات قرآن و عترت دانشجویان کرمان 9 آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن و عترت دانشجویان کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امین رجایی‌نژاد ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های بسیج دانشجویی اظهار داشت: مسابقات قرآن و عترت دانشجویان 9 آذر ماه جاری در 15 رشته قرآنی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانشجویی با حضور 250 دانشجو در دانشکده چمران کرمان به عنوان برنامه اصلی هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

رجایی‌نژاد گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، برپایی جلسات تخصصی حلقه‌های صالحین، برگزاری محافل و مراسم‌های مذهبی‌ از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی استان کرمان در این هفته است.

وی بسیج را مرد همه میدان‌ها عنوان کرد و افزود: دانشجویان بسیجی کرمان به مناسبت هفته بسیج از آزمایشگاه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی بازدید علمی می‌کنند.

رجایی‌نژاد با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از دانشجویان بسیجی استان در دوم آذر ماه جاری تصریح کرد: شعار هفته بسیج دانشجویی ‌سال جاری با عنوان «دانشجو، اقتصاد مقاومتی، گفتمان عاشورایی» مطرح شده است.  

وی بسیج را یکی از عوامل مهم برای وجود نظام جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: این نظام با تکیه بر عصای ماندگار امام خمینی (ره) یعنی بسیج، با قدرت در برابر استکبار ایستاده است.

رجایی‌نژاد گفت: برپایی نمایشگاه عکس اردوهای جهادی در سطح دانشگاه‌های استان، بازدید از فعالیت‌های اردوهای جهادی، برگزاری اردو جهادی یک روزه و برگزاری شب خاطره جهادی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: دانشجو، اخلاق و معنویت، دانشجو، سازندگی و خدمت‌رسانی، دانشجو، خودباوری و جهاد علمی، دانشجو، ایثار، شهادت و پایداری، دانشجو، جهان اسلام و بیداری اسلامی، دانشجو، ولایت‌پذیری و انتظار، دانشجو، امر به معروف و نهی از منکر شعار روز‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام/80017/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول