اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل سیستان‌وبلوچستان خبر داد

جا‌به‌جایی 4 میلیون مسافر در نیمه نخست سال‌جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: در نیمه نخست سال‌جاری، میزان جابه‌جایی ناوگان برون‌شهری به 4 میلیون و 300 هزار نفر مسافر رسید.

جا‌به‌جایی 4 میلیون مسافر در نیمه نخست سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، علیرضا مجرد اظهار داشت: در شش ماه اول سال‌جاری بیش از 4 میلیون و 300 هزار نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده‌اند که 85 درصد تعداد مسافران جابه‌جا شده درون استانی و 15 درصد برون استانی است.

وی افزود: تعداد 3 هزار و 393 دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی برون‌شهری با ظرفیت 55 هزار صندلی در بخش حمل و نقل مسافر استان فعال بوده که با میانگین عمر 13 نسبت میانگین کشوری از سن قابل قبولی برخوردار است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌ و بلوچستان از فعالیت سه شرکت بین‌المللی حمل و نقل مسافر از استان و قرار داد همکاری با شرکت‌هایی از کشورهای افغانستان و پاکستان و نیز تردد بیش از 260 هزار نفر مسافر از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه در حوزه حمل و نقل بین‌الملل مسافر خبر داد.

مجرد گفت: بیشتر ترددها در طی این مدت به صورت پیاده بوده است.

انتهای پیام/75002/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول