اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لردگان:

لردگان رتبه اول را در جذب تسهیلات مسکن روستایی کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لردگان گفت: این شهرستان با همکاری و تعامل بانک‌های عامل به ویژه بانک سپه در زمینه جذب تسهیلات مسکن روستایی رتبه اول را در استان کسب کرد.

لردگان رتبه اول را در جذب تسهیلات مسکن روستایی کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صدرالله مولوی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان لردگان با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، اظهار داشت: از سال 84 تاکنون سهم مسکن روستایی شهرستان لردگان 7200 نفر بوده است که تاکنون 7628 نفر متقاضی به بانک عامل معرفی شده است.

وی افزود: در همین راستا 6 هزار و 490 نفر موفق به انعقاد قرارداد و جذب تسهیلات شدند که در نهایت 5 هزار و 795 واحد در حوزه مسکن روستایی تکمیل شده است.

مولوی با تشکر از همکاری‌ بانک‌های عامل، تصریح کرد: با همکاری و تعامل بانک‌های عامل به ویژه بانک سپه در زمینه جذب تسهیلات مسکن روستایی این شهرستان رتبه اول را در استان کسب کرد.

وی از جذب اعتبارات این شهرستان در سال 89 خبر داد و گفت: از اعتبارات سال 90 نیز اندکی باقی مانده که با همکاری بانک‌های عامل این میزان اعتبارات نیز به صورت صدرصد جذب می‎شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لردگان با بیان اینکه 64 درصد سهمیه سال 90 جذب شده است، ادامه داد: این اعتبار برای 1188 نفر بوده که 1241 پرونده تکمیل و به بانک‌های عامل معرفی شده و 771 نفر نیز موفق به جذب اعتبار شده‌اند.

مولوی افزود: 407 نفر نیز باقی مانده که با توافقی که با بانک صورت گرفته این اعتبارات نیز جذب خواهد شد.

وی تصریح کرد: این تسهیلات چهره روستاهای این استان را تغییر داده و به طور کامل در جهت توسعه مسکن روستایی هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لردگان در ادامه به تسهیلات مسکن مهر اشاره کرد و گفت: یک هزار و 334 متقاضی در بحث مسکن مهر به بانک عامل معرفی شده که تاکنون به 939 نفر پرداخت شده است و مابقی نیز به زودی جذب خواهد شد.

مولوی خاطرنشان کرد: جلسات بنیاد مسکن استان به طور هفتگی برگزار می‎شود و روند پیشرفت مسکن روستایی مهر به استان و تهران گزارش می‎شود و در همین راستا بانک‌های عامل نیز در اعطای تسهیلات از جمله وثیقه، تکمیل پرونده با متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/68001/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول