اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری

169 طرح کشاورزی در شهرستان لردگان تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: 169 طرح با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان طی سال جاری مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

169 طرح کشاورزی در شهرستان لردگان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی پیش از ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان لردگان، اظهار داشت: طرح‌های توسعه کشاورزی از مهم‌ترین طرح‌هایی هستند که می‎توانند در شهرستان لردگان به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، افزود: توسعه کشاورزی یکی از راه‌های تحقق این شعار است که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای به کار گرفت.

زاهدی از برگزاری 11 کارگروه کشاورزی در شهرستان لردگان در سال جاری خبر داد و گفت: در این جلسات 169 طرح با اعتباری افزون بر 26 میلیارد تومان تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

فرماندار شهرستان لردگان تصریح کرد: برهمین اساس این شهرستان در جذب اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی رتبه دوم را در بین سایر شهرستان‌های استان کسب کرده است.

زاهدی، عدم تخصیص آب را یکی از معضلات توسعه کشاورزی این شهرستان دانست و اظهار داشت: امور آب اعلام کرده که در دشت‌های ممنوعه شهرستان امکان تخصیص آب وجود ندارد که این معضل بزرگی در توسعه بخش کشاورزی شهرستان است.

وی ادامه داد: برهمین اساس دشت خانمیرزا به طور کامل ممنوعه است و در دو دشت فلارد و لردگان نیز به دلیل عدم تخصیص آب امکان توسعه کشاورزی وجود ندارد.

زاهدی با بیان اینکه مطالعات مربوط به بخش کشاورزی این شهرستان در مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی در دست بررسی است، تصریح کرد: امید می‎رود مشکلات و معضلات فراروی این بخش به زودی برطرف شود چراکه در غیر این صورت کشاورزی این شهرستان با مشکل بزرگی روبرو می‎شود.

فرماندار شهرستان لردگان با تشکر از بانک‌های عامل، خاطرنشان کرد: روند پرداخت تسهیلات به پرونده‌هایی که به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند خوب بوده است.

انتهای پیام/68001/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول