اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

اختصاص 22 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کردستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از اختصاص 22 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از سوی بانک ملت استان به مددجویان زیرپوشش این نهاد مقدس خبر داد.

اختصاص 22 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت ارائه تسهیلات به مددجویان کردستان در سنندج اظهار کرد: این میزان تسهیلات در قالب دو سر فصل از سوی بانک ملت به مددجویان زیرپوشش اعطا شود.

به گفته وی، پرداخت 7 میلیارد و 500 میلیون تومان معادل 50 درصد از اعتبار 15 میلیارد تومانی سرفصل نخست از سوی بانک عامل اعلام آمادگی شده است.

وی تصریح کرد: توزیع شهرستانی این اعتبار توسط کمیته امداد اعلام شده و پرونده مددجویان به محض معرفی شعبات به منظور دریافت تسهیلات به بانک تحویل خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: در سال گذشته نیز سهم بانک ملت در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌ به مددجویان زیرپوشش 6 میلیارد و 120 میلیون تومان بود که تاکنون 5.5 میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: بانک ملت با پرداخت این میزان تسهیلات به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد کردستان در مجموع 89 درصد از تعهدات خود را در این زمینه محقق کرده است.

وی در ادامه به اقدامات کلی امسال این نهاد مقدس در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان اشاره کرد و گفت:‌ کمیته امداد امام خمینی بر اساس تعهدات نسبت به کارگروه اشتغال استان باید تا پایان سال‌جاری 3 هزار و 240 فرصت شغلی را در سطح استان ایجاد کند.

موسی‌نژاد تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 2 هزار و 910 پرونده مددجویان متقاضی اشتغال به منظور پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل استان تحویل شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان افزود: یک‌هزار و 840 مورد از این تعداد مددجو 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال دریافت کرده‌اند.

موسی‌نژاد تعداد کل درخواست‌های متقاضیان اشتغال از ابتدای سال‌جاری تا کنون را 12 هزار و 650 مورد عنوان کرد و گفت: ‌تاکنون برای 10 هزار و 900 نفر از این تعداد پرونده تشکیل و در سامانه رصد ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهمنامه‌های منعقد شده فی‌مابین اداره‌کل کمیته امداد امام‌خمینی کردستان و بانک‌های عامل در استان بیش از 240 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خرد و 65 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خانگی به مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان سهم صندوق حمایت از اشتغال کمیته امداد امام خمینی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبار به منظور ایجاد 600 فرصت شغلی اختصاص یافته است.

موسی‌نژاد در پایان ضمن تقدیر از عملکرد بسیار خوب بانک ملت در پرداخت به‌ موقع تسهیلات به مددجویان ابراز امیدواری کرد امسال نیز با تعامل و همکاری بسیار خوب این بانک در استان شاهد ایجاد اشتغال برای تعدادی از مددجویان زیرپوشش و توانمندسازی آنان باشیم.

انتهای پیام/ 79002/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول