اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

اعزام کاروان‌های راهیان‌نور از اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی از اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار محسوب می‌شود.

اعزام کاروان‌های راهیان‌نور از اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار محسوب می‌شود

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی از اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، نسل جدید جامعه با ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا آشنا می‌شوند، خاطرنشان کرد:‌ معرفی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی نسل جدید جامعه با رشادت‌ها و شهادت‌طلبی‌های رزمندگان از اهداف این برنامه محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در دو سال گذشته اعزام این کاروان‌ها نتایج مطلوبی داشته است، یادآور شد: دانش‌آموزان استقبال مطلوبی از این سفر معنوی دارند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی دانش‌آموزی محسوب می‌شود، تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود.

*راهیان‌نور موجب ارتقای بصیرت دانش‌آموز می‌شود

سردار کرمی ارتقای بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان را از اهداف این برنامه فرهنگی عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان به عنوان

ادامه‌ دهندگان راه شهدا با حضور در این مناطق از نزدیک با مشهد شهدا آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای گذراندن واحد عملی درس آمادگی دفاعی در این مناطق حاضر می‌شوند، خاطرنشان کرد: این کاروان‌ها با اتخاذ تدابیر امنیتی خاص و استفاده از وسایل نقلیه مطمئن به مشهد شهدا اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات و کنترل‌های انجام شده در زمینه اعزام  کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: این کاروان‌ها با دقت و ظرافت خاصی اعزام می‌شوند.

وی از اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی از مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: آخرین کاروان نیز به زودی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شود.

سردار کرمی با بیان اینکه این سفر برای دانش‌آموزان دستاوردهای معنوی مطلوبی دارد، تصریح کرد: دانش‌آموزان و اولیا از این سفر استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ اجباری در اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی وجود ندارد، افزود: دانش‌آموزان با داشتن رضایت‌نامه کتبی از سوی اولیای خود در این سفر شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه به صورت رسمی عدم اجباری‌بودن این سفر برای دانش‌آموزان اعلام شده است، افزود: رفتن یا نرفتن دانش‌آموز به این مناطق تاثیری در نمره نهایی وی ندارد.

وی با بیان اینکه در جلسات ستاد راهیان‌نور نیز به این موضوع تاکید شده است، افزود: دانش‌آموزان با داشتن رضایت‌نامه از والدین می‌توانند در این سفر معنوی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/73003/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول