اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

منظم‌ترین برنامه‌های محرم در چرام برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون صدای صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: منظم‌ترین برنامه‌های محرم در چرام برگزار می‌شود که برای پوشش آن هیچگاه به مشکلی بر نخورده‌ایم.

منظم‌ترین برنامه‌های محرم در چرام برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، داریوش دبیقی صبح امروز در نشست اداری شهرستان چرام اظهار کرد: چرام یکی از شهرستان‌هایی است که در واقع الگوی ارزش‌ها و مناسبت‌های مذهبی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

معاون صدای صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مداحان ارزشمندی در سطح این شهرستان هستند که یاد و خاطره آن‌ها در یاد و خاطره همه ما مانده است، عنوان کرد: اگر چه این بزرگواران در بین ما نیستند اما همیشه صدای گرم، مراسم سوگواری و تعزیه خوانی آن‌ها در ذهن ما می‌ماند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ در شهرستان چرام عنوان کرد: همه مسئولین در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار برگزاری این سوگواری بزرگ در شهرستان چرام از بین شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

دبیقی اضافه کرد: یکی از منظم‌ترین مراسماتی که در سطح استان همیشه توانسته‌ایم خوب پوشش دهم مراسماتی بوده که در سطح این شهرستان برگزار شده و این را مدیون و مرهون تلاش‌های همه از جمله سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم.

معاون صدای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم چرام خود فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: در روز جمعه یک مراسم مردمی و به تمام معنا را به نمایش می‌گذاریم که این امر یاری مردم همیشه در صحنه شهرستان را می‌طلبد.

انتهای پیام/82002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول