اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر:

40 گروه در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی ناحیه استان بوشهر گفت: امسال 40 گروه جهادی از 40 مرکز دانشگاهی استان بوشهر در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شرکت کردند.

40 گروه در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا آبشیرینی صبح امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی در استان بوشهر یکی از رسالت‌های بسیج دانشجویی را تربیت نیروهای همتراز انقلاب اسلامی برای آینده نظام اسلامی ایران دانست و افزود: پیامدهای حضور دانشجویان در اردوهای جهادی خودسازی، کسب معرفت و احساس تکلیف در برابر مردم است.

آبشیرینی اضافه کرد: بیشترین برنامه‌های اجرایی این اردوها در راستای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، عمرانی و بهداشت و درمان صورت گرفته است.

وی گفت: امسال 40 گروه جهادی از 40 مرکز دانشگاهی استان بوشهر در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شرکت کردند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با محکوم کردن کشتار مردم غزه به دست صهیونیست‌های غاصب از سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای همسایه انتقاد کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آمادگی خود را برای کمک به مردم غزه در صورت فرمان نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اعلام می‌کند.

غلامرضا حیدری به اردوهای جهادی بسیجیان دانشجو پرداخت و گفت: این اردوها با همکاری بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برای خدمت‌رسانی به مردم محروم است و هر ساله شاهد پیشرفت‌های خوبی در رفع محرومیت مردم بوده‌ایم.

وی گفت: دانشجویان نه تنها در رشته‌های تحصیلی خود به مردم خدمت می‌کنند بلکه در عرصه برنامه‌های فرهنگی نیز خدمات شایانی به مردم محروم ارائه می‌دهند.

حیدری تصریح کرد: در حالی که امسال با تابستانی بسیار گرم روبرو بودیم ولی حضور دانشجویان در اردوهای جهادی نسبت به سال قبل افزایش بهتری داشت.

انتهای پیام/66006/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول