اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

ولایتمداری و استکبارستیزی باید ویژگی دانش‎آموزان ایران باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: ولایتمداری و استکبارستیزی باید 2 ویژگی ممیزه و برجسته دانش‎آموزان در ایران اسلامی باشد.

ولایتمداری و استکبارستیزی باید ویژگی دانش‎آموزان ایران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 1391 اظهار داشت: طبق آخرین ارزیابی وزارت آموزش و پرورش از فعالیت‎های شورای آموزش و پرورش در استان‎ها، گلستان صاحب رتبه ممتاز کشوری شد.

استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن ویژگی مدیریتی امام حسین (ع) بود

وی تصریح کرد: استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن ویژگی مدیریتی امام حسین (ع) بود که باعث ایستادگی حضرت در مقابل سپاه یزیدیان و واقعه عاشورا شد و امروز ما در عصری زندگی می‎کنیم که همچنان یزیدیان زمان حضور دارند و چنانچه ما خود را پیرو مکتب عاشورایی ابا عبدالله (ع) می‎دانیم و برای اینکه حسینی باشیم و حسینی بمانیم و بمیریم، باید در مقابل زورگویی‎ها و زیاده‎خواهی‎های یزیدیان زمان بایستیم و با آنها مماشات نکنیم.

رفتار صهیونیست‎ها رفتار یزیدانه در عصر حاضر است

جانشین رئیس شورای آموزش و پرورش استان یادآور شد: وقتی که امروز صهیونیست‎ها به راحتی در موضوع سوریه و لبنان دخالت می‎کنند و با پیشرفته‎ترین سلاح‎های کشتار جمعی مردم مسلمان غزه را هدف حملات هوایی خود قرار می‎دهند، با وجود همه تلاش‎ها و وجدان‎های بیدار جهان بشری این رفتار صهیونیست‎ها رفتار یزیدانه در عصر حاضر است.

وی خاطر نشان کرد: از دانش‌آموز ایران اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری انتظار می‎رود نسبت به مسائل روز و حتی حوادث تاریخی آگاه و هوشیار باشد و بدانند که هدف از رسالت اباعبدالله (ع) در قیام عاشورا چه بوده است و چه درس بزرگی را به تاریخ بشریت دادند.

جمشیدی ادامه داد: تردید نکنید که اگر دانش‌آموزان ما ولایتمدار تربیت شوند، استکبارستیز هم خواهند بود و هیچ‎گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت و این همان رسالت ارزشمند قیام اباعبدالله (ع) بود که باید به همه نسل‎ها انتقال یابد.

وی تأکید کرد: فعالیت‎هایی که در شورای آموزش و پرورش مصوب می‎شود باید به گونه‎ای باشد که فضای فکری و اندیشه‎ای و جهت‎گیری نظام تعلیم و تربیت ما، به گونه‎ای باشد که ما را به سمت و سوی تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی پیش ببرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار از اعضای شورای آموزش و پرورش استان به دلیل کسب رتبه ممتاز در میان شوراهای آموزش و پرورش کشور، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2307/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول