اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه:

همایش 10 هزار نفری بسیجیان سوادکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از برگزاری همایش 10 هزار نفری بسیجیان در شهرستان سوادکوه خبر داد.

همایش 10 هزار نفری بسیجیان سوادکوه برگزار می‌شود

علی درزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه بر لزوم بهره‌مندی از تقارن هفته بسیج و ایام محرم تأکید کرد و گفت: همراهی و وفاداری مردم به نظام از شاخص‌های مهم عصر کنونی ما است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با بیان اینکه باید با استفاده از عبرت‌های عاشورا در تحکیم پایه‌های نظام اسلامی تلاش کنیم، افزود: استکبار در طول عمر نظام اسلامی توطئه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده و در زمان حاضر نیز صدمه به باورها و اعتقادات ما را هدف قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج در هر کجا که نیاز به مجاهدت باشد، حضور خواهد یافت، خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد و در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی و عقیدتی نیز به صورت پررنگ حضور دارد.

درزی بر اجرایی شدن فرایض مهم دینی امر به معروف، نهی از منکر و برگزاری نماز ظهر عاشورا تأکید کرد و یادآور شد: در جلسات هماهنگی با روحانیون، هیئت‌های مذهبی، دهیاران و شوراهای اسلامی با تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری نیز بر اجرای فرایض دینی در مراسم‌ مختلف ماه محرم تأکید شد.

وی بر اجرای حداقل 50 برنامه متمرکز ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه در هفته بسیج امسال خبر داد و افزود: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «هیهات منه ذله» برگزار خواهد شد.

درزی از همایش 10 هزار نفری بسیجیان سوادکوه خبر داد و گفت: همایش 2 هزار نفری بسیجیان لفور، سه هزار نفری بسیجیان شیرگاه و پنج هزار نفری بسیجیان در زیراب برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/86015/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول