اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

به‌کارگیری رهنمودهای رهبری مهم‌ترین دغدغه بسیج است

خبرگزاری فارس: اداره کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تاکید کرد: به‌کارگیری فرمایشات مقام معظم رهبری مهم‌ترین دغدغه بسیج در عصر حاضر است.

به‌کارگیری رهنمودهای رهبری مهم‌ترین دغدغه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اداره کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بار دیگر تقویم زمان چرخید و بزرگداشت هفته بسیج پیش روی ما قرار گرفت، هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت ما به ویژه جوانان است.

در ادامه این بیانیه با اشاره به تقارن برگزاری هفته بسیج با دهه اول محرم آمده است: تقارن هفته بسیج با دهه اول محرم الحرام دل‌ها را متوجه حماسه‌آفرینی مردانی از جنس عاشورا می‌کند و بی‌شک عاشورا پایه اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

این اداره کل با اشاره به حضور پرشور جوانان انقلابی در جبهه‌های حق علیه باطل بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران بسیجی عاشق به پیروزی رسید و امروز بسیجیان پرچمداران نهضت عاشورا و مصداق کاملی از ایثار، خلوص، فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام هستند.

این اداره کل در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد. حضور حماسه‌گونه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس حکایت از ایمان و شعور و روحیه شهادت‌طلبی این مردان خداجو و خدا سیرت دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز بسیج با اقتدار و درک و فهم بالا‌تر از دهه گذشته و با بصیرت بیشتر تمام تلاش خود را در راستای به کارگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب و سرافرازی سرزمین ایران و ایرانی به کار گرفته و در مسیر وصیت حضرت امام(ره) حرکت می‌کند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادامه این بیانیه آورده است: بی‌شک اصلی‌ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی رویکرد فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمنان است ولی دشمنان کوردل بدانند تا زمانی که بسیج و فرهنگ بسیجی وجود دارد نمی‌توانند توطئه‌ها و دسیسه‌هایشان را در سرزمین امام زمان(عج) پیاده کنند و با تهاجم فرهنگی اعتقادات پاک و ارزش‌های مقدس این ملت را لگدمال کنند.

این نهاد انقلابی در ادامه خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی مقتدرانه بر دسیسه‌های پلید دشمنان غلبه می‌کند و این حضور ارزشمند بسیجیان در صحنه‌های انقلاب قابل ستایش است.

انتهای پیام/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول