اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع):

پیروزی حماس برگرفته از بسیج بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به آمادگی بسیجیان برای دفاع از انقلاب گفت: پیروزی حماس در غزه در مقابل رژیم صهیونیستی برگرفته از تفکر بسیج بود.

پیروزی حماس برگرفته از بسیج بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فتح‌الله جمیری پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر بصیرت و اخلاص را از ویژگی‌های بسیجیان ذکر کرد و اظهار داشت: الگوی پیروزی حماس در جنگ نابرابر با رژیم صهیونیستی برگرفته از تفکر بسیج بود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه و بسیج تصریح کرد: انقلاب اسلامی و تفکر بسیج نشان داد در برابر تمام استکبار جهانی می‌توان ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) خاطر نشان کرد: پیروزی حماس در مقابل استکبار برگرفته از تفکر بسیج و به نفع انقلاب اسلامی است و لشکر چهارم دنیا با تمام توان و تجهیزات نظامی خود به مقابله با حماس برخاست اما پیروز نشد.

جمیری گفت: خواسته بسیجیان این است که در محاصره و تهدیدات اقتصادی باید با عوامل داخلی اقتصادی دشمن هم برخورد شود.

وی ادامه داد: تحریم نتوانسته ملت ایران را از پای درآورد و ما در مقابل تحریم‌ها همچنان خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) تأکید کرد: شعار بسیجیان این است که تحریم کنید، لب تشنه جان می‌دهیم اما سازش نمی‌کنیم.

جمیری افزود: همانطور که حرکت‌های اقتصادی دشمن عوامل داخلی دارد حرکت فرهنگی دشمن هم عوامل داخلی دارد و نمونه آن جریان‌سازی رسانه‌های بیگانه با استفاده از عوامل داخلی در موضوع حادثه اتوبوس راهیان نور بود.

وی گفت: عوامل داخلی دشمن در داخل استان بوشهر نیز در یک هفته‌نامه معلوم‌الحال در مسیر دشمن حرکت کرده و با انتشار مطلب شلمچه که مقدس‌ترین نقطه جبهه‌های نور علیه ظلمت در هشت سال دفاع مقدس بود را زیر سئوال بردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) تأکید کرد: این تأثیرگذاری راهیان نور را نشان می‌دهد که دشمن چقدر به بحث راهیان نور حساس است اما استکبار جهانی در این مورد شایعه‌پراکنی می‌کند.

جمیری افزود: باید ریشه‌های عاشورا را خوب بشناسیم و در صف ولایتمداری برای دفاع از انقلاب و آرمان امام و شهدا بایستیم.

انتهای پیام/66006/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول