اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

نخبگان بسیجی ذخایر جامعه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: نخبگان بسیجی ذخایر جامعه هستند که باید این ذخایر حفظ و به‌ موقع استفاده شوند و برای این امر باید برنامه‌ریزی صورت گیرد‌.

نخبگان بسیجی ذخایر جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری در همایش تجلیل از نخبگان بسیجی شهرستان روانسر که در نمازخانه سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نخبگان بسیجی ذخایر جامعه هستند که باید این ذخایر حفظ و به‌موقع استفاده شوند و برای این امر باید برنامه‌ریزی صورت گیرد‌.

صفری افزود: نخبگان جزو خواص هستند و باید در کنار آموزه‌های علمی‌، آموزه‌های دینی خود را تقویت کنند و معرفت و بصیرت خود را بالا ببرند تا همیشه پیروز میدان باشند‌.

وی حضور نخبگان بسیجی را در این عرصه نیز بسیار مهم خواند و افزود: نخبگان بسیجی نیز با هوشمندی و استعداد خود در برابر توطئه‌های شوم دشمنان ایستادگی کردند و با پیشرفت در علم و دانش مسیر دستیابی به علوم مختلف را برای کشور باز کردند.

فرماندار روانسر بسیجیان را بازوان توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: امروز نیز نوجوانان و جوانان بسیجی در جبهه‌ای دیگر باید به مقابله با دشمن بپردازند و با کسب علم و دانش دشمن را بیش از گذشته ناامید کنند.

گفتنی است؛ در پایان این همایش به مناسبت سی و سومین سال تشکیل بسیج از 33 نفر از بسیجیان نمونه و نخبه شهرستان روانسر با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد. 

انتهای پیام/2700/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول