اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مسئولان استانی دانشگاه آزاد و همچنین مسئولان محلی قیروکارزین علی فرزادیان به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین معرفی شد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس، مدیر فرهنگی دانشجویی منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس، امام جمعه قیروکارزین،  سرپرست فرمانداری و سایر مسئولان این شهرستان و همچنین اساتید و دانشجویان همراه بود علی فرزادیان به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی و از زحمات غلامحسین مرادی رئیس پیشین این دانشگاه تقدیر شد.

امام جمعه قیروکارزین در این مراسم اظهار داشت: مسئولیت‌ها ماندگار نیست و باید مسئولان دنیاشناسی و آخرت‌شناسی را به عنوان یکی از پیام‌های عاشورا در نظر داشته باشند.

حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری افزود: دانشگاه نماد رشد و پیشرفت جامعه و از نهادهای حساس و اثرگذار است که باید در مسیر تعالی حرکت کند و حفظ اخلاق و معنویات از ویژگی‌های دانشگاه باشد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان شروع به کار خود به عنوان یک مسجد و پایگاه در انجام امور فرهنگی پیش‌قدم بوده که فضای معنوی آن نشان از عمق فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته دارد.

اکبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت حفظ وحدت در این شهرستان و استفاده از نیروهای ارزشی و در خط ولایت تاکید کرد و ابراز داشت: باید همگی در خط رهبری و ولی فقیه با وحدت حرکت کرده و تقابل، تخریب و حرمت‌شکنی‌ها وجود نداشته باشد و مسئولان به دنبال کارگشایی و رفع مشکلات مردم باشند.

امام جمعه قیروکارزین در پایان افزود: به عنوان سربازان ولایت گروهی و جناحی صحبت نمی‌کنم و نسبت به پیشرفت و توسعه این شهرستان و بهبود زندگی مردم حساس بوده و با کسانی که در این امر خلل ایجاد می‌کنند برخورد می‌کنیم.

در ادامه این مراسم سرپرست فرمانداری قیروکارزین نیز در سخنان خود اظهار داشت: امید است که رشد و توسعه و پیشرفت دانشگاه آزاد با مدیریت جدید ادامه و ارتقا یابد که این موضوع در سایه تعامل و هماهنگی تمام نهادها حاصل می‌شود.

عبدالرضا خاتمی اضافه کرد: دانشگاه و دانشگاهیان باید در مسیر تولید علم و در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی حرکت کنند تا با استفاده از تمام ظرفیت‌ها شاهد شکوفایی و پیشرفت کشور باشیم.

وی در پایان افزود: باید تلاش‌های لازم برای ارتقای مرکز به واحد و همچنین افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین و همچنین امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه فراهم شود.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین نیز در سخنان خود در این مراسم اظهار داشت: کار راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین در سال 84 آغاز و در مهر ماه سال 85 پذیرای دانشجویان بوده که تاکنون بیش از 250 نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند.

غلامحسین مرادی با اشاره به اهمیت بعد فرهنگی در دانشگاه‌ها تصریح کرد: دانشگاه آزاد قیروکارزین به عنوان یک پایگاه فرهنگی حساسیت ویژه‌ای در برپایی مراسم و شعائر دینی و همچنین ارتقای سلامت اخلاقی و بعد معنوی دانشجویان داشته است.

وی ادامه داد: حساسیت ویژه بر فرهنگ عفاف و حجاب، بصیرت‌افزایی در دانشجویان، فعالیت‌های گسترده بسیج دانشجویی و بسیج اساتید به طوری که بسیج اساتید این دانشگاه رتبه نخست این استان را میان تمام مراکز آموزش عالی در سال گذشته کسب کرد، از جمله اقدامات حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین است.

مرادی در پایان افزود: زمین این دانشگاه با مساحتی نزدیک به 12 هکتار مشخص و مراحل اولیه برای احداث ساختمان جدید آن نیز طی شده که در آینده‌ای نزدیک شاهد کلنگ‌زنی آن می‌شویم.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول