اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق توسعه کشاورزی:

صندوق خراسان‌رضوی 50 درصد تشکل‌های کشاورزی استان را تحت پوشش دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق توسعه کشاورزی گفت: صندوق خراسان‌رضوی با سرمایه اولیه 72 میلیارد ریال تشکیل شد که حدود 50 درصد تشکل‌های کشاورزی استان را تحت پوشش دارد.

صندوق خراسان‌رضوی 50 درصد تشکل‌های کشاورزی استان را تحت پوشش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد علی مهدی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با انتشار گزارش دوسالانه صندوق توسعه بخش کشاورزی اظهار کرد: صندوق خراسان‌رضوی با سرمایه اولیه 72 میلیارد ریال ( 49درصد سهم آورده دولتی و 51 درصد سهم تشکل‌های بخش کشاورزی) تشکیل شد که حدود 50 درصد تشکل‌های کشاورزی استان را تحت پوشش دارد و در طرح توسعه افزایش سرمایه 580 تشکل با اعتباری معادل 250 میلیارد ریال به این صندوق می‌پیوندد.

وی حمایت‌های اعتباری و مالی صندوق در دو سال زراعی اخیر را اعلام کرد و افزود: برای تامین و تولید نهاده‌‌های کشاورزی اعطای 360 فقره تسهیلات به مبلغ 600 میلیارد ریال با کارکرد 4 درصد برای تهیه و توزیع 130 هزار تن نهاده‌های کشاورزی از محل سرمایه‌های شرکت تامین و پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق توسعه کشاورزی خاطر نشان کرد: به‌منظور حمایت از طرح‌های زیربنایی نیز عملیات طرح تجهیز شرکت‌های فنی و مهندسی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال از سوی صندوق انجام شده است.

مهدی‌زاده تاکید کرد: عملیات اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار با امضای قرارداد اعتباری 590 میلیارد ریال در قالب هزار طرح برای اجرای 9 هزار هکتار آبیاری تحت فشار یکی دیگر از فعالیت‌های صندوق است.

وی یادآور شد: مشارکت اعتباری برای زنجیره تولید گوشت دام سبک عشایری به مبلغ 60 میلیارد ریال برای تولید 57 هزار رأس دام سبک گوسفند در مناطق عشایری استان نیز در سال گذشته عقد قرارداد شد و تسهیلات یارانه‌ای در قالب بهینه‌سازی مصرف سوخت مرغداری‌ها و گاوداری‌ها با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال نیز پرداخت شد.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول