اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

معاون دانشگاه آزاد ساری نویسنده نمونه مازندران شد

خبرگزاری فارس: از معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی ساری به عنوان نویسنده نمونه مازندران تجلیل شد.

معاون دانشگاه آزاد ساری نویسنده نمونه مازندران شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در مراسم تجلیل از خادمان نشر مازندران که ظهر امروز در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد مازندران برگزار شد، از سید احمد میریان معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی ساری به عنوان یکی از نویسندگان برتر استان در حوزه نشر و ترویج فرهنگ نماز تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و جمعی از محققان و پژوهشگران برگزار شد از خادمان نشر مازندران در حوزه‌های مختلف تقدیر شد.

به گزارش فارس، سید احمد میریان از قاریان برتر کشور است که تاکنون کتاب تطبیق مجازات‌ها در قرآن و عهد قدیم، سیره تربیتی امام باقر(ع)، آشنایی با قرآن، علم الحدیث و سیره اجتماعی ابن الرضا (ع) را منتشر کرده است.

همچنین این نویسنده نمونه مازندران ده‌ها مقاله در همایش‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی ارائه کرده است و مقالات متعددی نیز در مجلات تخصصی، علمی، ترویجی، علمی و پژوهشی و ISI منتشر کرده است.

کسب رتبه اول در رشته تحقیقات در بین اساتید کشور در دو دوره، کسب رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن در کشور لبنان و اعزام به بیش از 15 کشور جهان برای تبلیغ، بخشی از افتخارات و فعالیت‌های این خادم نشر نمونه مازندران است.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول