اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

148 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد

خبرگزاری فارس: معاون امور برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طی نظارت و بازرسی‌های صورت گرفته در سال جاری 148 فقره پرونده تخلف تکمیل و به منظور رسیدگی و اجرای حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

148 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شد

انوش ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عملکرد بازرسی و نظارت که از ابتدای سال جاری به تشکیل اکیپ‌های بازرسی از واحدهای کالایی و خدماتی صورت گرفته به بیش از 234 هزار مورد رسیده که در این میان تعداد پرونده‌های تشکیل شده از واحدهای صنفی و غیرصنفی به 10 هزار و 179 فقره رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد تخلفات مکشوفه طی بازرسی‌های صورت گرفته از اماکن مختلف به تعداد 11 هزار و 366 تخلف رسید که ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از 312 میلیون میلیارد ریال است.

ترابی تکمیل 148 فقره پرونده تخلف و ارجاع آنها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی را از جمله اقدامات این سازمان عنوان کرد و افزود: اطلاعات مربوط به شناسایی انبار، سردخانه و همچنین واحدهای تولیدی در استان توسط بازرسی صورت گرفته که در این میان تعداد انبارهای شناسایی شده و ثبت اعلام موجودی آنها در سامانه پایگاه ذخیره‌سازی کشور به 731 واحد رسید.

وی ادامه داد: طی شناسایی‌های صورت گرفته تعداد سردخانه‌های شناسایی و ثبت شده در این سامانه به 206 واحد تعلق گرفت که میزان واحدهای تولیدی ذخیره شده در سامانه کشوری به بیش از 2 هزار واحد ارتقا یافت.

ترابی با بیان عملکرد بازرسی از انبارها و سردخانه‌های استان در هفت ماه سال جاری گفت: طی نظارت و بازرسی‌های انجام یافته از انبار و سردخانه‌های استان تعداد بیش از 10 هزار مورد بررسی شد که از این تعداد 87 فقره پرونده متشکله احتکار و عدم اعلام موجودی کشف شد که میزان ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از 24 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به ثبت قیمت مصرف‌کننده محصولات واحدهای تولیدی استان در سامانه 124 طرح هدفمندسازی یارانه‌ها افزود: تعداد واحدهای ثبت شده در سامانه 248 واحد است همچنین کالاهای واحدهای تولیدی در سامانه به بیش از 18 هزار مورد ثبت شده است.

انتهای پیام/61008/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول