اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بهداری قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور:

ابعاد وجودی سردار شوشتری هر روز نمایان می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین بهداری فرماندهی قرارگاه قدس جنوب شرق گفت: 3 سال از شهادت سردار شوشتری می‌گذرد و هر‌ روز ابعاد کاری جدید، بروز و آثار خود را نمایان می‌کند.

ابعاد وجودی سردار شوشتری هر روز نمایان می‌شود

غلامعلی کفاش در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هر بیمارستان صحرایی از استقرار در حوزه تا ارائه خدمات به 10 روز نیاز دارد که هفت روز آن مختص ارائه خدمات درمانی به مردم است.

وی به نقل از یکی از سران طوایف بلوچ جنوب استان در مورد خدمات ویژه سردار شوشتری افزود: بیمارستان صحرایی صدقه جاریه شهید شوشتری است، این سردار گرانقدر یک طرح ایجاد کرد و آن نیز از  باقیات و صالحات وی‌ است.

جانشین بهداری قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور خدمات شهید شوشتری را به تناسب حضور وی در استان فراوان عنوان کرد و ادامه داد: شهید شوشتری سه ماه و 27 روز بیشتر در استان سیستان‌ و‌ بلوچستان نبود اما خدمان بسیاری در این مدت کم ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: سه سال از شهادت وی می‌گذرد و هر‌ روز ابعاد کاری جدید، بروز و آثار خود را نمایان می‌کند.

کفاش، سردار شهید شوشتری را منشا خیر برای سیستان‌‌و‌بلوچستان دانست و در‌باره برگزاری طرح مردم یاری آن شهید بزرگوار در شهرستان خاش گفت: قبل از شهادت سردار شوشتری، 2 طرح مردم یاری در منطقه خاش در کنار سران طوایف میر‌بلوچ‌زهی، کرد و ریگی برگزار شد که مورد استقبال مردم و سران طایفه‌ها قرار گرفت.

وی نظر سردار شوشتری را به مناطق محروم، خاص عنوان کرد و اهدای هدایا به بیش از 500 نفر از دانش‌آموزان کورین زاهدان را مطرح کرد.

جانشین بهداری قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور ادامه داد: 24 ساعت قبل از شهادت سردار شوشتری، با وی ارتباط داشتم و ایشان جمله‌ای بیان کرد که انگار از شهادت خود با خبر بود.

وی در خصوص مطلب فوق ادامه داد: سردار در گفت‌‌وگوی تلفنی گفت که اگر نیاز باشد دوباره بر می‌گردد اما روز بعد ایشان به شهادت رسید. 

انتهای پیام/75002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول