اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر خبر داد

پرداخت 4.3 میلیارد ریال اعتبار برای بیمه مددجویان ابهری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر از پرداخت 4 میلیارد و 300 میلیون ریال بودجه برای بیمه مددجویان ابهری خبر داد.

پرداخت 4.3 میلیارد ریال اعتبار برای بیمه مددجویان ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ابهر در راستای تامین عدالت اجتماعی و تحقق سیاست‌های دولت عدالت‌محور و به منظور کمک به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اقدام به معرفی واجدان شرایط به بیمه‌ تامین اجتماعی می‌کند.

وی با اشاره به چگونگی معرفی مددجویان به بیمه‌ تامین اجتماعی اضافه کرد: در صورتی که شرایط مددجویان با شرایط تعیین شده در بیمه تامین اجتماعی یکسان باشد، مسئولان کمیته امداد با معرفی آنها به بیمه زمینه بهره‌مندی آنها را از مزایای این خدمت فراهم می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر در ادامه با بیان اینکه امسال یک‌هزار و 206 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال و همچنین زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد ابهر به بیمه‌ تامین اجتماعی معرفی شدند، اضافه کرد: در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری مبلغ 4 میلیارد و 304 میلیون و 593 هزار ریال برای بیمه این تعداد مددجو هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن بیمه اجتماعی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اضافه کرد: یکی از اهدافی که در ارائه این نوع خدمت دنبال می‌شود، کمک به خودکفایی و توانمند شدن خانواده‌های زیر پوشش است.

داودی در ادامه از دیگر مزایای بیمه تامین اجتماعی را بهره‌مندی مددجویان از تسهیلات درمان و همچنین دریافت مستمری ماهانه پس از به پایان رسیدن مدت زمان پرداخت بیمه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه معرفی مددجویان به بیمه زمینه بهره‌مندی آنها از مزایای بیمه تامین اجتماعی از جمله خدمات بستری، خرید دارو را فراهم می‌کند، یادآور شد: استفاده مددجویان از این نوع بیمه موجب می‌شود، خانواده‌هایی که به علت وضعیت اقتصادی پایین توان استفاده از خدمات پزشکی در زمان بیماری را ندارند، به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول