اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خورشید بر نیزه - 75

5 یادواره شهدا در امیریه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری یادواره‏های شهدای دامغان اعلام کرد: هم‏زمان با اربعین حسینی، پنج یادواره شهدای شهر امیریه و شهدای گمنام در این منطقه برگزار می‌شود.

5 یادواره شهدا در امیریه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حسین صادقچه ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری یادواره‏های شهدای شهر امیریه اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا باعث افزایش معنویت در جامعه می‌شود و باید یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگه داریم.

وی افزود: باید از شهدا الگو بگیریم و اگر می‌خواهیم مثل شهدا باشیم، لازم است با توطئه‌ها و تهدیدات دشمن مقابله کنیم.

مسئول برگزاری یادواره‏های شهدای دامغان اضافه کرد: هر کس که پیرو اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و پیرو شهید و شهادت باشد، قطعاً پیروز است.

صادقچه بیان داشت: یادواره‌های شهدا در راستای تجلیل هر چه بیشتر از مقام شامخ شهدای گرانقدر برگزار می‏شود؛‌ چرا که امنیت، عزت و آبروی ایران اسلامی مدیون خون شهداست.

وی اظهارداشت: بیداری اسلامی رخ داده در جهان الگو گرفته از ایثار شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

صادقچه، شهدا را انسان‌هایی تاریخ‏ساز دانست و خاطرنشان کرد: شهدا متعلق به همه بشریت بوده و به عنوان الگویی جاودان برای همه اعصار و زمان‌ها مطرح هستند.

مسئول برگزاری یادواره‏های شهدای دامغان با اشاره به اینکه نباید از شهدا و رشادت‌ها و جوان‏مردی‌های آنها در زندگی غفلت کرد، بیان داشت: فداکاری و از جان گذشتگی آنها ارزش‌های زیادی را برای کشور به ارمغان آورده است.

صادقچه افزود: شهدا با ارزش‌ترین سرمایه در کشور و مظهر اخلاص، گذشت، فداکاری، ایمان و صداقت هستند.

انتهای پیام/74003/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول