اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان:

نیروی انتظامی نیازمند تفکر ایثار و فداکاری بسیجیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: بین نیروی انتظامی و بسیج هیچ فاصله‌ای وجود ندارد و نیروی انتظامی همیشه نیازمند تفکر ایثار و فداکاری بسیجیان است.

نیروی انتظامی نیازمند تفکر ایثار و فداکاری بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داود محمودزاده شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان سپاه دشتستان و بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج همواره در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و نقش بسیج و سپاه در موفقیت‌های نظام بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امروز نیز بسیج نقشی مهم در کشور دارد و رشادت و فداکاری بسیجیان در عرصه دفاع مقدس هیچ زمانی فراموش نمی‌شود.

فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به نزدیکی بسیج و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بین نیروی انتظامی و بسیج هیچ فاصله‌ای وجود ندارد و بسیج تاکنون در بسیاری از مأموریت‌های مهم، نیروی انتظامی را یاری کرده است و نیروی انتظامی همیشه نیازمند تفکر ایثار و فداکاری بسیجیان است.

فرمانده سپاه دشتستان نیز گفت: امروز، نیروی انتظامی از فعال‌ترین و مخلص‌ترین ارگان‌های انقلابی است که مردم ما امنیت خود را مدیون این نهاد مقدس می‌دانند.

احمد عالی افزود: همکاری بسیج و نیروی انتظامی بسیار خوب و سازنده است و در پرتو این همکاری شاهد امنیت بسیار خوبی در شهرستان هستیم.

وی بیان کرد: ایران اسلامی هم‌اکنون در اوج عزت و اقتدار است و بدون تردید روز به روز این قدرت بیشتر نیز می‌شود.

عالی اذعان داشت: بسیجیان همواره در دفاع از ولایت حاضر و آماده هستند و در راه دفاع از ارزش‌های والای اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2451/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول