اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

پرداخت تسهیلات ویژه به کشاورزان شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از پرداخت تسهیلات ویژه به کشاورزان شهرستان شوش خبر داد و گفت: به ازای هر هکتار 7 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات ویژه به کشاورزان شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان شوش اظهار داشت: برای تامین آب 50 درصد از مزارع مستعد کشت در حوزه کرخه هماهنگی به عمل آمده است و در این باره مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: در شرایط کنونی بارش‌های باران در حوزه شهرستان شوش مناسب ارزیابی می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که در سال‌جاری وضعیت خوب باشد.

سعیدی‌نیا تاکید کرد: در سال‌جاری کشاورزان باید در راستای بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند و به این دلیل در صورت عدم بیمه محصولات خود هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت خسارت به کشاورزان وجود ندارد.

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان شوش خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی پرداخت تسهیلات به اراضی کشاورزی مصوب شده است و باید بانک کشاورزی در این‌ باره اقدام کند.

سعیدی‌نیا با اشاره به میزان این تسهیلات افزود: به ازای هر هکتار مبلغ 7 میلیون ریال به کشاورزان تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود و باید کشاورزان به تعهدات خود در این باره عمل کنند.

فرماندار شوش خاطر نشان کرد: باید در اسرع وقت برای برداشت محصول ذرت از مزارع اقدام کنیم و در این باره نباید وقت را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوش از جمله‌ شهرهایی است که از نظر کشاورزی قطب تولید محصولات کشاورزی در استان و کشور به شمار می‌آید.

انتهای پیام/72006/ق/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول