اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام حسین (ع) بافت:

بافت 480 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه امام حسین (ع) بافت ابراز داشت: مردم شهرستان بافت در هشت سال دفاع مقدس با اهدای بیش از 480 شهید، وفاداری و ارادت خود را به انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

بافت 480 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام محمد موسوی شامگاه چهارشنبه در جلسه تجدید بیعت مسئولان با مقام معظم رهبری در دفتر امام جمعه بافت اظهار داشت: ما جایگاه خود را مدیون امام حسین (ع) هستیم و باید بپذیریم که پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس در گرو ارادت به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) است.

وی بیان کرد: امروزه بیداری اسلامی را مدیون پذیرش مدیریت امام حسین (ع) هستیم و نه تنها کشورهای اسلامی بلکه کشورهای غیر مسلمان نیز سیستم مدیریتی این امام همام را پذیرفته‌اند و زیر بار زور نمی‌روند.

موسوی با اشاره به اینکه والله اگر یک هزار بار کشته شویم دست از امام خامنه‌ای بر نمی‌داریم، افزود: مردم شهرستان بافت در هشت سال دفاع مقدس با اهدای بیش از 480 شهید وفاداری و ارادت خود را به انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه بافت نیز در این نشست با اشاره به اینکه زندگی حضرت ابوالفضل (ع) الگوی حیات و زندگی است، گفت: اگر پیغمبر خدا (ص) اُسوه، الگو و نمونه برای تمام مسلمانان است، حضرت عباس (ع) الگوی جوانان است و ما باید در مسیر این بزرگوار حرکت کنیم.

ابراهیمی بصیرت، آگاهی، شجاعت و وفاداری را از ویژگی‌های حضرت ابوالفضل (ع) ذکر کرد و بیان داشت: امیرالمومنین علی (ع) فرزندان دیگری هم داشتند، اما بصیرت و آگاهی که ابوالفضل (ع) داشتند در بین دیگران نقل نشده است.

وی اذعان داشت: خدمت به نظام جمهوری اسلامی مایه افتخار است و امروزه همه وظیفه داریم از مقام ولایت خود حمایت کنیم و انجام وظیفه خدمت به ولی‌فقیه است.

انتهای پیام/80019/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول