اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

بیمه 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از بیمه 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان شوش خبر داد و گفت: کشاورزان فرصت را از دست ندهند.

بیمه 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شوش

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: بیش از 50 هزار هکتار از محصولات کشت شده شهرستان شوش بیمه شده است و به این دلیل در راستای بیمه دیگر محصولات نیز باید اقدام شود.

وی افزود: کشاورزان فرصت تعیین شده را برای بیمه محصولات خود در سال‌جاری از دست ندهند و به این دلیل باید در اسرع وقت برای بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بیمه مطمئن‌ترین راه برای جلوگیری از خسارت وارده است، افزود: برای کاهش میزان خسارت باید برای بیمه محصولات اقدام کرد و به این دلیل باید کوشید تا محصولات کشاورزی بیمه شوند که در صورت سرمای‌زدگی، سیل و خشکسالی هرگونه خسارتی به محصولات وارد شد مشکلی در این باره وجود نداشته باشد و کشاورزان متحمل خسارت جدی نشوند.

سعیدی‌نیا با اشاره به وضعیت بارش‌های باران در منطقه افزود: در شرایط کنونی مجوز کشت برای کشاورزان در منطقه کرخه اخذ شده است و کشاورزان 50 درصد اراضی را مجوز برداشت آب گرفته‌اند.

فرماندار شوش با اشاره به اینکه باید از کشاورزان در منطقه شهرستان شوش حمایت شود، تاکید کرد: باید کشاورزان را حمایت کرد و اخذ مجوز کشت برای زمستان تنها در این راستا بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کشاورزی شغلی بسیار حساس است و کشاورزان نیز از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به شمار می‌آیند و به این دلیل باید کوشید تا از این تلاشگران حمایت جدی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوش بخش اعظم تولیدات کشاورزی خوزستان را تامین می‌کند و به این دلیل به قطب کشاورزی خوزستان شهرت یافته است.

انتهای پیام/72006/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول