اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه عنبرآباد:

اصل اساسی وصیت‌نامه شهدا ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد گفت: در سطرسطر وصیت‌نامه شهدا به ولایتمداری و حمایت از ولایت فقیه توصیه و سفارش شده است.

اصل اساسی وصیت‌نامه شهدا ولایتمداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام محمد احمدیوسفی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای طایفه احمدیوسفی در این شهرستان اظهار داشت: این طایفه بیش از 30 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که نشان از ولایتمداری اهالی آن دارد.

وی افزود: شهدا با حضور دلاورانه خود در صحنه‌های دفاع مقدس در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی از جان خود گذشتند تا امروز جامعه اسلامی در آسایش، آرامش و رفاه باشد .

احمدیوسفی با بیان اینکه در سطرسطر وصیت‌نامه شهدا به ولایتمداری و حمایت از ولایت فقیه توصیه و سفارش شده است، تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم در این راه باارزش گام برداشته و به تکلیف شرعی خود در قبال شهدا عمل کنیم.

وی ولایت فقیه را همان ولایت پیامبران و انبیا الهی خواند و بیان کرد: باید تمام مردم و مسئولان همواره قدردان این نعمت بزرگ باشند، که از طرف خداوند ارزانی شده است،

احمدیوسفی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی طی دوران انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های مختلف دشمنان از این اصل مترقی اسلام دفاع کرده و همواره حامی و حافظ آن بوده‌اند.

همچنین نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در این یادواره ارادت به شهدا و خانواده معظم آنان را وظیفه تمام مسئولان دانست و افزود: مهم پیروی از راه و روش شهدا است، زیرا یاد آنان مایه برکت و رحمت الهی است.

فرج‌الله عارفی بیان کرد: طایفه احمدیوسفی از جمله طوایف در جنوب استان کرمان است که طی دوران انقلاب اسلامی خوب درخشیده و این امر به وضوح قابل مشاهده است.

انتهای پیام/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول