اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره شهدای شهرستان جم برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، یادواره شهدای شهرستان جم برگزار شد.

یادواره شهدای شهرستان جم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، شامگاه چهارشنبه یادواره شهدای روستاهای پشتو و حسین‌آباد شهرستان جم با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئولان شهرستان جم در حسینیه ارشاد روستای پشتو برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی بیات از راویان برجسته راهیان نور کشور در این آیین گفت: شهدا به ما درس ایثار، فداکاری و شجاعت دادند و سختی‌هایی که شهدا کشیدند، ما با همه تحریم‌ها نکشیدیم و خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

وی اظهار داشت: شهدا با اخلاص کارهای خود را پیش می‌بردند ولی امروزه اخلاص کم شده و اگر بخواهیم در مقابل دشمن همانند شهدا بایستیم باید با اخلاص کامل وارد شویم.

این راوی برجسته در ادامه به روایتگری جنگ پرداخت و خاطرنشان کرد: در طلائیه دشمن اعلام کرد که یک میلیون و 200 هزار گلوله از تانک، موشک، آرپیجی و ... بر سر فرزندان شما ریختیم و امروزه ما مدیون خون این شهدا هستیم و باید در مقابل این خون‌ها پاسخگو باشیم.

مهدوی بیات به منطقه عملیاتی غرب اشاره کرد و گفت: شهیدان به ما درس دادند که آنجایی که پای اسلام در میان است باید همه چیز خود را بدهیم تا اسلام حفظ شود و گمان نکنید که شهدا مرده‌اند بلکه زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌خورند.

در این مراسم دکلمه‌ای توسط فرزند شهید حیدر رستم‌پور خوانده شد و میرزایی مداح اهل بیت نیز با مداحی خود حال و هوای دیگری به مراسم داد.

در پایان مراسم از پنج شهید پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) روستای پشتو و حسین‌آباد تجلیل شد.

انتهای پیام/2451/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول