اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سیمای مرکز استان‌های صدا و سیما مطرح کرد

تولید 82 فیلم طی امسال در مراکز صدا و سیما

خبرگزاری فارس: رئیس سیمای مرکز استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: طی امسال 82 فیلم توسط مراکز استان‌ها تولید شده است.

تولید 82 فیلم طی امسال در مراکز صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب‌الله مازندرانی ظهر امروز در جریان نشست با عوامل تولید تله فیلم « از راه رسیده » گفت: تولید این تعداد فیلم در مراکز استان‌ها بی‌سابقه بوده و پیش بینی می‌شود تا تعداد فیلم‌های تولیدی تا پایان امسال به 120 فیلم افزایش یابد.

وی افزود: تمام این فیلم‌های تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نشان از تلاش و عزم تولید کنندگان برای  ارائه فیلم‌های با کیفیت و ماندگار است.

مازندرانی همچنین مزیت و رشد استان‌ها  طی سال‌های اخیر در تولید فیلم‌های تلویزیونی را برشمرد و گفت: کسب افتخارات رنگارنگ در جشنواره‌های مختلف نشان از جایگاه تولید فیلم‌های تلویزیونی در مراکز صدا و سیما دارد.

رئیس سیمای مرکز استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شمار فیلم‌های تولید شده در مراکز صدا و سیما طی سال گذشته را نیز 80 فیلم اعلام کرد.

به گزارش فارس، در جریان این بازدید، مازندرانی با کارگردان و عوامل تولید تله فیلم « از راه رسیده » به گفت‌وگو نشسته و در جریان روند تولید این فیلم 90دقیقه ای قرار گرفت.

تله فیلم « از راه رسیده » به کارگردانی کامران قدکچیان از ماه گذشته در این استان کلید خورده است.

انتهای پیام/63002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول