اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی پوشش مناسب عزاداری حسینیه اعظم صورت گرفت

تقدیر رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از صدا و سیما

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از عملکرد هوشمندانه صدا و سیمای مرکز زنجان در انعکاس عزاداری‌های ماه محرم تقدیر کرد.

تقدیر رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از صدا و سیما

محمد جواد غم‌پرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ابراز رضایت از عملکرد رسانه استانی در ایام محرم اظهار کرد: صدا و سیما در محرم امسال توانست به خوبی عشق و ارادت میلیون‌ها انسان آزاده را به نهضت خونین عاشورا و حماسه حسینیه به تصویر بکشد.

وی با تقدیر از برنامه‌های جدید صدا و سیما در انعکاس رویداد‌ها و مناسبت‌های دینی و مذهبی به طور زنده و مستقیم بیان کرد: رسانه ملی با دو ویژگی گستردگی مخاطب و انتقال سریع پیام از نقاط مختلف نقش بی‌بدیلی در گسترش و ترویج معارف و ارزش‌های دینی در جامعه دارد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان تدبیر درست مدیران رسانه استانی را با رویکردهای قابل استناد به قیام کربلا و پیمایش میدانی و پردازش محتوایی به این واقعه، تاثیرگذار دانست و یادآور شد: این رسانه عملاً ضمن خرافه‌زدایی از این واقعه تاریخی و تاریخ‌ساز، همه همت خویش را صرف معرفی حقیقت آن کرده است.

وی عملکرد شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی و سراسری را در ایام سوگواری محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی هوشمندانه خواند و از به تصویر کشیدن عزاداری‌های محرم، تولید و پخش برنامه‌های کیفی با حضور علما، صاحب‌نظران و انعکاس مناسب و شایسته شیوه‌های عزاداری مردم مناطق مختلف استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2308/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول