اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

حمایت وزارت جهاد کشاورزی از کشاورزان سیل‌زده دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون وزیر جهاد کشاورزی از حمایت وزارت جهاد کشاورزی از کشاورزان سیل‌زده دشتستان خبر داد.

حمایت وزارت جهاد کشاورزی از کشاورزان سیل‌زده دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، محمدعلی نیکبخت بعد از ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان دشتستان اظهار داشت: سیلاب هفته جاری در دشتستان موجب وارد آمدن خسارت زیادی به اراضی کشاورزی و زیرساخت‌های این شهرستان شده است.

وی افزود: میزان خسارت وارد شده به کشاورزان در سراسر استان بوشهر و شهرستان دشتستان توسط کارشناسان به طور دقیق بررسی می‌شود و امیدوار هستیم در مدت زمان کوتاهی نتیجه این بررسی اعلام شود.

معاون برنامه‌ریزی وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در شرایط حوادث و بلایای طبیعی و سیلاب، پیگیری جبران خسارت‌ها و حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی، وظیفه ماست و در راستای جبران خسارت به کشاورزان، کمک‌هایی به کشاورزان استان بوشهر خواهد شد.

نیکبخت بیان کرد: خسارت بخشی از محصولات کشاورزی که بیمه هستند را از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی به کشاورزان عزیز پرداخت خواهیم کرد.

وی همچنین در ارتباط با خسارت محصولاتی که بیمه نیستند نیز گفت: برای جبران خسارت بخشی از محصولات نیز که زیرپوشش بیمه نیست از طریق ستاد حوادث کشور پیگیری خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم خسارت کشاورزان را جبران کنیم.

این مسئول اذعان داشت: برای جبران خسارات زیربنایی به کشاورزی دشتستان نیز از طریق محل منابع اعتباری پیگیری و جبران می‌کنیم.

وی یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای جلب رضایت کشاورزان شریف و جبران خسارت این عزیزان استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول