اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر دفاع:

اخلاق عملی پایه و اساس قدرت دفاعی کشور است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر دفاع با تاکید بر اینکه اعتقادات زیربنای تمام پیشرفت‌ها است، گفت: اخلاق عملی پایه و اساس قدرت دفاعی کشور است.

اخلاق عملی پایه و اساس قدرت دفاعی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران لحظاتی پیش احمد صلواتی‌پور، مشاور وزیر دفاع در امور پدافند هوایی با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه ورامین در این دیدار با ذکر بخشی از خطبه‌های امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: خداوند بر تمام حرکات ما احاطه دارند، قعود و قیام ما به حول و قوه الهی است، اگر کاری در پنهان انجام داده شود خداوند می‌داند و تحت علم باری‌تعالی است، خداوند بر انسان نگارنده‌های کرام گذارده است، زمین شاهد اعمال انسان است، اعضاء و جوارح، پیامبر (ص) و ائمه اطهار علیهم‌السلام نیز از دیگر شهود بر اعمال انسان هستند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی گفت: اینکه گاهی برخی از ما گناه می‌کنیم و یا در امری که بر عهده ما است کوتاهی می‌ورزیم ناشی از ضعف اعتقادات است، اعتقادات در حقیقت به منزله پایه و ستون اعمال انسان است، اگر پایه سست باشد زلزله‌ای هرچند ناچیز آن را تخریب کرده و یا ناقص می‌کند، باید سعی در تکمیل اعتقادات و تقویت آن کنیم تا تمام کارهایمان به نحو صحیح صورت پذیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خدمت به جامعه و مردم در جامعه اسلامی نیز نیاز به اعتقادات قوی و مستحکم دارد.

امام جمعه ورامین نسبت به سعی و تلاش دشمنان در تضعیف اعتقادات جوانان هشدار داد و خاطر‌نشان کرد: تمام وسایل سمعی و بصری، پیشرفت‌های تکنولوژی در علوم مخابراتی و ماهواره‌ای امروز در خدمت دشمنان در جهت انحراف نسل جوان و تضعیف اعتقادات آنان به کار گرفته شده است، در این بین باید والدین از دوران جنینی تا بزرگسالی فرزند را مراقبت کنند، در سنین جوانی روی انتخاب دوست فرزندان خود را مشاوره دهند و اعتقادات آنها را استحکام بخشند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: چنین فرزند صالحی اگر در آینده یک مسئولیت در کشور بر عهده گیرد انجام بهینه آن را وظیفه اعتقادی خود می‌داند و همین امر سبب بالندگی انقلاب اسلامی می‌شود.

اعتقادات زیربنای تمام پیشرفت‌ها است

احمد صلواتی‌پور، مشاور وزیر دفاع در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشاتی از پیشرفت‌های نظامی کشور اعتقادات را زیر بنای تمام پیشرفت‌ها دانست و گفت: اخلاق عملی پایه و اساس قدرت دفاعی کشور است، انسانی که خود را در قید و بند اخلاقیات بداند برای شهادت و از جان گذشتگی آماده است و چشم طمع به دنیا ندارد.

انتهای پیام/2462/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول