اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی صورت گرفت

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در ثبت احوال خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال خراسان‌شمالی گفت: کتابخانه دیجیتال به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، کتابخانه جامع دیجیتال امام علی "ع" در اداره کل ثبت احوال خراسان‌شمالی راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در ثبت احوال خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال خراسان‌شمالی، جعفر گلزاری اظهار کرد: این کتابخانه دیجیتال در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جنبش نرم افزاری تولید در این اداره کل راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ مطالعه و تحقیق افزود: همه ما امروزه باید به سلاح دانش مجهز شده و با دیدگاهی علمی به ارائه خدمات مطلوب به ولی نعمتان خود بیندیشیم.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌شمالی تصریح کرد: این اقدام با هدف فرهنگ سازی و نهادینه‌کردن جایگاه کتاب صورت گرفته است.

وی یادآور شد: کتابخانه جامع دیجیتال امام علی(ع) بدون نیاز به اینترنت، امکانات ذیل از جمله؛ امکان جستجو در محتوای کتابخانه بر اساس عنوان مطالب، نویسنده و موضوع، امکان فیش برداری، ذخیره، تدوین و چاپ، امکان رایت و کپی محتوا به سهولت و آسانی، امکان همراه داشتن کتابخانه در سفر، سهولت انتقال و جابه‌جایی محتوا، قابلیت به روز رسانی کتابخانه را دارا است.

گلزاری گفت: محتوای این کتابخانه به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی است و کتابخانه تخصصی قرآن کریم با یک‌هزار و 550 عنوان، کتابخانه تخصصی تفسیر قران کریم با یک‌هزار و 147 عنوان و کتابخانه تخصصی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از بخش‌های مهم و ویژه این کتابخانه دیجیتال است.

به گزارش فارس، این کتابخانه دارای بانک صوت و فیلم، بانک عکس، کلیپ و بانک آرشیو خبر نیز است.

انتهای پیام/63001/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول