اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق بنیاد مسکن جیرفت:

طرح‌ هادی 251 روستای جیرفت تهیه شد

خبرگزاری فارس: رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت گفت: طرح‌ هادی 251 روستای شهرستان جیرفت تهیه شد و در 38 روستا طرح هادی اجرا شده است.

طرح‌ هادی 251 روستای جیرفت تهیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محسن مسلمی‌نیا ظهر امروز در آیین معارفه مدیر جدید بنیاد مسکن این شهرستان با بیان اینکه در تمام عرصه‌ها برکات نظام جمهوری اسلامی به وضوح قابل مشاهده است، اظهار داشت: شیرینی خدمت بی‌منت و افتخار بی‌ذلت تا ابد در کام ملت و مسئول مربوطه باقی می‌ماند.

مسلمی‌نیا با اشاره به اینکه در بخش اسماعیلیه جیرفت 20 هزار و 135 واحد مسکن روستایی با پیشرفت فیزیکی بیش از 85 تا 90 درصد در دست احداث است، تصریح کرد: حدود 4 هزار واحد در مدیریت این بخش و 17 هزار واحد را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت مدیریت کرده است.

وی با بیان اینکه طرح‌ هادی 251 روستای شهرستان جیرفت تهیه شده است، ابراز داشت: در 38 روستای این شهرستان نیز طرح هادی اجرا و حدود 7 هزار سند مالکیت صادر شده است.

رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در بحث مسکن شهری 300 واحد احداث و تحویل مالکان شده است، گفت: همچنین پروژه 28 واحدی خیران مسکن‌ساز در مرحله اجرای سقف است.

مسلمی‌نیا با بیان اینکه برای 128 واحد، موفق به دریافت پروانه ساخت شده‌ایم، عنوان کرد: در بحث مقاوم‌سازی در بخش مسکن روستایی نیز واحدهایی بسیار مقاوم احداث شده است که امیدواریم رئیس جدید ادامه دهنده نهضت احداث مسکن باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت نیز در این آیین اظهار داشت: اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان توجه ویژه‌ای به ساخت و ساز مسکن در منطقه جنوب کرمان به ویژه شهرستان جیرفت دارد.

سیددادخدا حسینی بیان داشت: با توجه به اینکه خدمات دولت در اقصی نقاط کشور به ویژه این منطقه مشهود است، امیدواریم، ریاست جدید بتواند در عرصه احداث مسکن فعالیت چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/80001/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول