اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار گلستان خواستار شد

قاطعیت در جلوگیری از ساخت‎‎وسازهای غیرمجاز برای مقابله با بحران

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان از دستگاه‎های اجرایی خواست قاطعیت در جلوگیری از ساخت‎‎وسازهای غیرمجاز برای مقابله با مواقع بحرانی داشته باشند.

قاطعیت در جلوگیری از ساخت‎‎وسازهای غیرمجاز برای مقابله با بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در نشست ماهانه بخشداران استان و دفتر امور روستایی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‎ها برای توسعه استان تاکید کرد و اظهار داشت: طی سال‎های اخیر با وجود محدودیت منابع اقدامات ارزنده‎‎ای برای توسعه استان در زمینه‎های مختلف انجام شده است.

وی از بخشداران به عنوان خط مقدم حاکمیت نام برد و اظهار داشت: بخشداران باید با ارتباط گسترده با مردم ضمن تبیین اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه و عمران استان، در راستای ایجاد زمینه‎های لازم برای مدیریت بهینه اوضاع کوشا باشند.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به آسیب‎پذیری ساخت‌وسازهای غیرمجاز در هنگام بروز بحران گفت: دستگاه‎ها براساس وظیفه‎مندی تصریح شده قانونی‎شان باید در راستای جلوگیری از این ساخت‌وسازها کوشا باشند.

دادبود با اشاره به انتقال کمیسیون ماده 99 به دفتر روستایی ابراز امیدواری کرد: احکام این کمیسیون سبب‎ساز بازدارندگی بیش از پیش افراد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز شود.

وی گفت: با توجه به تاثیرگذاری شرکت‎های تعاونی دهیاری‎ها در توسعه روستاها، تقویت این شرکت‎ها از برنامه‎های محوری حوزه معاونت عمرانی استانداری است.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول