اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسدآباد:

2 میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی اسدآباد جذب شد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اسدآباد گفت: از 10 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده به توسعه بخش کشاورزی اسدآباد 2 میلیارد و 356 میلیون تومان آن جذب شده است.

2 میلیارد تومان برای توسعه کشاورزی اسدآباد جذب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سهم شهرستان اسدآباد از اعتبارات توسعه بخش کشاورزی استان 9 درصد است، اظهار داشت: کل پرونده‌های معرفی شده در کارگروه توسعه بخش کشاورزی 144 مورد است که 45 مورد آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه شش مورد پرونده اشتغالزایی توسعه بخش کشاورزی در دست بررسی است، افزود: تعداد 35 مورد پرونده نیز به مبلغ 2 میلیارد و 817 میلیون تومان جزء پرونده‌های مشکل‌دار است که مشکل آن‌ها در زمینه امور بانکی بوده، باید تعیین تکلیف شود.

معاون فرماندار اسدآباد در ادامه از مسئولان بانک کشاورزی خواست با دید بازتر در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسعه بخش کشاورزی عمل کنند.

عبدکوند با تأکید بر همکاری بانک کشاوری در پرداخت تسهیلات به موقع به متقاضیان تصریح کرد: با توجه به موقعیت کشاورزی در اسدآباد اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان یک فرصت مناسب برای افراد بیکار و جویای کار است.

مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد هم با بیان اینکه کل اراضی شناسایی شده و مستعد شهرستان برای واگذاری به متقاضیان برای اشتغالزایی 614 هکتار در 123 روستا است، گفت: از این میزان 5/248 هکتار زمین در 16 روستا برای اشتغالزایی به 75 نفر واگذار شده است.

حسین فضلی با اشاره به اولویت قرار دادن فارغ‌التحصیلان کشاورزی، شرکت‌های تعاونی و افراد بومی، اضافه کرد: تعداد 180 نفر نیز برای واگذاری این اراضی‌ها در مرحله تشکیل پرونده هستند.

وی با بیان اینکه برخی از متقاضیان اشتغال در توسعه بخش کشاورزی به دنبال پرورش دام در سطح شهر هستند، یادآور شد: ما نمی‌توانیم مجوز پرورش دام در شهر آجین را صادر کنیم چرا که این امر منع قانونی دارد.

انتهای پیام/89008/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول