اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

اقدامات اساسی در حوزه پژوهش انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار کرمان با بیان اینکه نیم درصد از اعتبار اختصاص یافته به دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه پژوهش هزینه شود، گفت: اقدامات اساسی در حوزه پژوهش در کرمان انجام می‌شود.

اقدامات اساسی در حوزه پژوهش انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد بعد از ظهر امروز در نشست ستاد برنامه‌ریزی هفته پژوهش استان کرمان اظهار داشت: ستاد پژوهش استان کرمان رتبه برتر را در کشور به دست آورد.

وی خواستار توجه هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی به امر پژوهش شد و ابراز داشت: شاید نگرانی‌هایی در زمینه اعتبار لازم در حوزه پژوهش و یا کم‌توجهی به پژوهشگران وجود داشته باشد، اما اقدامات اساسی در این زمینه در حال انجام است.

مهرشاد با بیان اینکه اقدامات پژوهشی در ایران رضایت نسبی مقام معظم رهبری را به همراه داشته است، تصریح کرد: آثار فعالیت‌های پژوهشی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر است.

وی با بیان اینکه جایگاه علم و پژوهش باید مشخص باشد تا زمینه بروز استعدادها شود، اذعان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان کرمان کمتر برای بحث پژوهش کار می‌کنند.

این مسئول افزود: نیم درصد از اعتبار اختصاص یافته به دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه پژوهش هزینه شود و تقویت موضوع پژوهش در دستور کار قرار دارد.

مهرشاد بیان کرد: جشنواره علم تا عمل هر ساله برگزار می‌شود و به پژوهش‌هایی می‌پردازد که به مرحله کاربردی و عملیاتی رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از پژوهشگران برگزیده موجب امیدبخشی به جامعه می‌شود و این حرکت باید توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی و دنبال شود.

مهرشاد با اشاره به اینکه همیشه در حوزه‌های علمیه از کمترین امکانات بیشترین بهره‌برداری صورت گرفته است، ابراز داشت: مبنای اعتقادی ما باید در حوزه‌های علمیه تقویت شود.

انتهای پیام/80019/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول