اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان تأکید کرد

وصیتنامه شهدا بهترین مرجع مواجهه به افکار غرب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تویسرکان ترویج وصیتنامه شهدا را بهترین مرجع برای مواجهه با افکار غرب خواند و گفت: با توجه به حرکت تهاجمی دشمن، تدوین برنامه‌ای نرم با به کارگیری کارشناسانه فرصت‌ها لازم است.

وصیتنامه شهدا بهترین مرجع مواجهه به افکار غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان یادواره 142 شهید بخش قلقلرود و شهر فرسفج شهرستان تویسرکان در مسجد این شهر برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، عزت و افتخار ایران اسلامی امروز در سراسر گیتی را از برکت خون شهدا دانست و اظهار داشت: شهدا با نثار جان و مال و تمام هستی خود قدرت استکبار و دشمنان اسلام را در هم ریختند.

عسگر مجیدی ایستادگی و شهادت را بزرگ‌ترین ابزار قدرتمند در برابر ظلم و جور استکبار ذکر کرد و افزود: ملت ایران توانست 34 سال با روحیه شهادت‌طلبی و ایستادگی الگوی اسلامی و انقلابی برای جهانیان شود و استکبار را به ذلت و خواری بکشاند.

وی تصریح کرد: ملت‌های جهان با الگوگیری از روحیه جهادگری و حق‌خواهی مردم ایران از خواب غفلت بیدار شدند و با فریاد آزادی‌خواهی و خروش در مقابله با ظلم ظالمان و مستبدان تاریخ، آمریکا و ایادی دست‌نشانده آن ایستاده‌اند و امروز همه دنیا شاهد سقوط  قدرت پوشالی استکبار هستند.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان بر تجلیل و احترام خانواده‌های شهدا ایثارگران تأکید کرد و بیان داشت: شهدا اسوه‌های ایثار و اخلاص در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما امروز زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا است، تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود به ما هستی بخشیدند و جوانان با گذشت از تمام خواسته‌های دنیوی خود با لبیک به ندای رهبر با حضور در صحنه هشت ساله دفاع، رفاه، آرامش و امنیت را به ملت ما هدیه دادند.

مجیدی ترویج و اشاعه وصیت‌نامه شهدا را بهترین مرجع برای مواجهه با افکار غرب خواند و افزود: در عصر کنونی با توجه به حرکت تهاجمی خاموش دشمن در قالب برنامه‌ای نظام‌مند و تعریف شده با پشتوانه شناخت فکری آنها از قشر نوجوان و جوان، تدوین برنامه‌ای نرم با به کارگیری درست و کارشناسانه فرصت‌ها لازم است.

وی تعامل و همفکری همه دستگاه‌های عامل، مردم و بهره‌وری کامل از نیروی انسانی توانمند جوان برای نهادینه‌سازی یادگار و میراث ارزشمند شهدا در اجتماع را ضروری دانست.

فرمانده سپاه تویسرکان در پایان با اشاره به پیروزی موفقیت‌آمیز مردم فلسطین در مقابله با اسرائیل، در تاریخ این مبارزه را ‌بی‌بدیل خواند و افزود: کشورهای اسلامی ایستادگی و مقاومت آزادمردانه را از شهدای ما آموختند.

در پایان مراسم ضمن برگزاری برنامه‌های خاص این محفل، مهمانان سفره شهید و شهادت با مداحی اصغر جانجانی به یاد شهدای کربلا عزاداری کردند.

انتهای پیام/89010/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول