اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز دانشجو

یادواره شهدای گمنام در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با روز دانشجو، یادواره شهدای گمنام در دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد شهرکرد، علوم‌پزشکی و دانشگاه فارسان برگزار می‎شود.

یادواره شهدای گمنام در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون طاهری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز دانشجو این استان اظهار داشت: دانشجویان افسران جنگ نرم کشور به شمار می‎روند که با صلابت و با بصیرت آماده دفاع از اسلام و انقلاب هستند.

وی افزود: حضور با بصیرت دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی و فن‌آوری دشمن را ناکام گذاشته و نقشه‌های آن‌ها را همواره نقش بر آب کرده است.

طاهری به انتظارات مقام معظم رهبری از دانشجویان کشور اشاره کرد و گفت: جنبش نرم‌افزاری و کرسی‌های آزاداندیشی از مهم‌ترین این انتظارات است و بسیج دانشجویی می‌کوشد تا با ایجاد زمینه‌های مناسب به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص جامعه عمل بپوشاند.

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورود دانشجویان به عرصه تولید متناسب با رشته‌های تحصیلی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

طاهری به برنامه‌های روز دانشجو در این استان اشاره کرد و ادامه داد: یادواره شهدای شهدای گمنام دانشگاه علوم‌ پزشکی با حضور اساتید و دانشجویان و سخنرانی یادگاران سال‌های دفاع مقدس در شهرکرد، یادواره شهدای شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و یادواره شهدای شهدای گمنام فارسان از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت روز دانشجو است.

وی متذکر شد: مراسم وِیژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور نورالدین عافی و ناصر حسین‌پور از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و راویان  کتاب‌های  فاخر «نورالدین پسر ایران» و «پایی که جا ماند» از دیگر این برنامه‌هاست.

این مسئول در پایان اذعان داشت: روز پنجشنبه دانشجویان دانشگاه‌های شهرکرد، آزاد اسلامی و علوم پزشکی از مسیرهای دروازه فارسان و رحمتیه به طرف تپه نورالشهداء پیاده‌روی خواهند کرد تا با بیعت با شهدا، زیارت پر فیض زیارت عاشورا قرائت کنند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول