اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری گردهمایی کارشناسان ایمنی شهرک‌های صنعتی کشور در اصفهان

خبرگزاری فارس: ظهر امروز نخستین گردهمایی کارشناسان ایمنی و بهداشت شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در اصفهان برگزار شد.

برگزاری گردهمایی کارشناسان ایمنی شهرک‌های صنعتی کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نخستین گردهمایی کارشناسان ایمنی و بهداشت شرکت شهرک‌های صنعتی کشور به مدت دو روز در اصفهان به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در حال برگزاری است.

افزایش ایمنی و حرکت در مسیر فرایند‌های ایمنی در بخش‌های صنعتی سبب کاهش جبران خسارات ناشی از ایجاد حریق و حادثه در سطح جامعه می‌شود.

ظهر امروز نخستین گردهمایی کارشناسان ایمنی و بهداشت شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در اصفهان برگزار شد و برگزاری مستمر و مداوم این برنامه‌ها باید در دستور کار تمام شهرک‌های صنعتی موجود در سطح کشور قرار بگیرد.

در این همایش دو روزه 30 استان از سراسر کشور حضور دارند و راهکار‌های ایمنی مورد نیاز در بخش‌های صنعتی را بررسی می‌کنند و استفاده از راهکار‌های ایمنی و بهداشتی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

در این همایش سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در حوزه ایمنی و بهداشت مورد بررسی قرار گرفت و در حال حاضر این شرکت در راستای حرکت در مسیر فرایند‌های ایمنی است.

شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان متولی ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان به شمار می‌رود و حرکت در راستای دست‌یابی به اهداف جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه پایدار و ایجاد اشتغال از رویکرد‌های این شرکت تلقی می‌شود.

این شرکت همواره در راستای رعایت ضوابط، قوانین و استاندارد‌های زیست‌محیطی مرتبط با فعالیت واحد‌های صنعتی استان اقدامات مؤثری را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2301/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول