اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان خبر داد

استقرار 9درصد شهرک‌های صنعتی کشور در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در حال حاضر 9 درصد از شهرک‌های صنعتی کشور در استان اصفهان فعال و مستقر هستند و توسعه پایدار یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این شهر تلقی می‌شود.

استقرار 9درصد شهرک‌های صنعتی کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعادت بهرامی ظهر امروز در نخستین گردهمایی کارشناسان ایمنی و بهداشت شرکت شهرک‌های صنعتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر 80 شهرک صنعتی در استان اصفهان در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه زیر‌ساخت‌های مناسب در این شهرک‌ها ایجاد شده است، اضافه کرد: 93 درصد از صنایع کوچک استان در شهرک‌های صنعتی مستقر و فعال هستند و در حال حاضر به دلیل وجود زیر‌ساخت‌های مناسب در این شهرک‌ها از سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این بخش‌ها حفظ و صیانت می‌شود.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به ضرورت رشد و ارتقای سرمایه‌های انسانی فعال در این شهرک‌ها تصریح کرد: در حال حاضر 9درصد از شهرک‌های صنعتی کشور در استان اصفهان فعال و مستقر هستند و توسعه پایدار یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این شهر تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در راستای ایمن‌سازی شهرک‌های صنعتی نیازمند فرهنگ‌سازی اصولی در این زمینه هستیم، ادامه داد: میزان خسارت‌های جانی و مالی ناشی از حادثه و حریق ضرورت انجام اقدامات لازم در این زمینه را نشان می‌دهد.

بهرامی با اشاره به طرح‌های پژوهشی مورد اجرا در شهرک‌های صنعتی استان تاکید کرد: مطالعه کمی و کیفی پسماند‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی به منظور شناخت پسماند‌های تولیدی و انتخاب روش بازیافت یکی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه تلقی می‌شود.

وی افزود: احداث شبکه‌های جمع‌آوری و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بازیافت آب و استفاده مجدد از پساب استحصالی در صنعت و فضای سبز در صدر برنامه‌های زیست محیطی این شهرک قرار دارد.

انتهای پیام/2301/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول