اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

دانشجویان در تحقق آرمان‌های انقلاب پیشگام هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: دانشجویان در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای دارند و در این زمینه پیشگام هستند.

دانشجویان در تحقق آرمان‌های انقلاب پیشگام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، سید دادوش هاشمی با اشاره به شانزدهم آذرماه روز دانشجو، گفت: شانزدهم آذر، هر ساله تداعی و یادآور خاطرات دانشجویان حماسه‌سازی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های الهی نقش‌آفرین بودند.

هاشمی خاطرنشان کرد: دانشجویان عزیز کشورمان ایران، تمامی تلاش و کوشش خود را در راه اعتلای خدمت به نظام و انقلاب به‌کار گرفته‌اند تا دشمنان موفق به پیشبرد برنامه‌های خود نباشند.

وی با اشاره به خفقان نظام پهلوی، یادآور شد: رژیم ستم‌شاهی در روز شانزده آذرماه سال 1332 با یورش وحشیانه به دانشگاه، سه تن از جوانان پاک کشور را به شهادت رساند و با تحمیل خفقان و استبداد مسیر هر گونه توسعه و بالندگی و خودباوری جوانان را گرفت و کشور را در تمامی جوانب به دست بیگانگان سپرد تا این‌که حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی با شروع نهضت الهی خود این رژیم فاسد را ساقط کرد و با پشتوانه جوانان ایران اسلامی و بدون تکیه بر شرق و غرب، استقلال و آزادی را به معنای واقعی کلمه خود برای میهن اسلامی ایران به ارمغان آورد.

وی اظهار داشت: دانشجویان کشورمان نیز که همواره در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر و سازنده داشتند، پس از پیروزی این انقلاب شکوهمند تلاش خود را برای تحقق آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌کار گرفته‌اند و همگام با مردم شریف ایران اسلامی در سرافرازی کشور سهیم بوده و هستند.

وی افزود: بدون شک پیروی از خط و مسیر مقام معظم رهبری، موفقیت و شکوفایی بیش از پیش انقلاب اسلامی را به‌دنبال دارد و دانشجویان عزیز در طول سال‌های گذشته همواره و پیوسته در این خط حرکت کرده و با دستیابی به علوم و فنون جدید دنیا، چشم جهانیان را به خود خیره کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با تکیه به محور ولایت، همچنان مهد پرورش انسان‌هایی است که در راه ارزش‌های والای انسانی گام برمی‌دارند و به مسائل معنوی و ترویج افکار انسانی توجه دارند. 

انتهای پیام/2700/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول