اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان– 64

انتظار اهوازی‌ها به سر می‌آید / اقامه نماز جمعه در کنار ضریح عشق

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان خوزستان گفت: مردم ولایتمدار شهر اهواز نماز جمعه 17 آذر خود را در کنار ضریح نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقامه می‌کنند.

انتظار اهوازی‌ها به سر می‌آید / اقامه نماز جمعه در کنار ضریح عشق

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بی‌شک نماز جمعه روز 17 آذر ماه سال 1391 مردم اهواز تا ابد دز ذهن آن‌ها خواهد ماند.

وی افزود: کاروان حامل ضریح نورانی مضع شریف حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ظهر روز گذشته حرکت خود را از شوش‌تر به سمت اهواز آغاز کرد ولی ده‌ها هزار نفر از مردم ولایت مدار، در طول مسیر مانع از حرکت کاروان شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه کاروان سفینةالنجاة پس از عبور از شهرهای ملاثانی، ویس و شیبان و روستاهای طول مسیر وارد اهواز می‌شود، ادامه داد: امیدواریم که این کاروان ظهر امروز به اهواز برسد تا مردم این دیار نمازجمعه خود را در کنار ضریح نورانی حضرت امام حسین (ع) اقامه کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل ازدحام جمعیت حرکت کاروان سفینةالنجاة در شهرستان باوی به کلی متوقف شده است و مردم این دیار در حال تبرک جستن از ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) هستند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان در ادامه گفت: ضریح شش گوشه عزیز حضرت زهرا (س) پس از عبور از شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر از مرز شلمچه وارد عراق می‌شود.

موسوی اضافه کرد: این ضریح نورانی پس از ایام محرم و صفر در آیین باشکوهی بر قبر عطرآگین سرور و سالار شهیدان نصب می‌شود و برگ دیگری بر دفتر افتخارات ملت شریف ایران افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به ازدحام جمعیت در مسیر حرکت کاروان و پیش بینی حضور پرشور مردم در استقبال از ضریح حسینی در مصلی مهدیه اهواز، از نمازگزاران خواسته شده زیرانداز و مهر برای نماز جمعه همراه داشته باشند.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول