اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

شکار پهپاد آمریکایی افتخار دیگر سپاه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: شکار پهپاد آمریکایی علاوه بر تثبیت قدرت بازدارندگی سپاه پاسداران در منطقه، افتخار دیگر سپاه است.

شکار پهپاد آمریکایی افتخار دیگر سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی حجت‌الاسلام سید رضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در تمام شئون زندگی موضوع دروغ را به عنوان یکی از رذائل اخلاقی و گناه کبیره مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: امام عسگری می‌فرماید «تمام پلیدی‌ها در یک خانه قرار داده شده و کلید آن دروغ است».

وی با اشاره به سالگرد رحلت مرحوم آیت‌الله العظمی گلپایگانی تصریح کرد: ایفای نقش محوری در نگهبانی و پاسداری از حوزه علمیه به ویژه در طول 14 سال پس از تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تربیت صدها شاگرد، تأسیس مراکز متعدد علمی، تحقیقی، درمانی و خدماتی همراهی با رهبر کبیر انقلاب اسلامی در طول سال‌های مبارزه علیه رژیم پهلوی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی از جمله میراث‌های ماندگار آن فقیه بزرگوار است.

موسوی‌شکوری در ادامه اعلام کرد: اگر مصریان غفلت کنند آمریکا انقلاب را مصادره خواهد کرد.

خطیب جمعه خوی با اشاره به درگیری‌های داخلی در کشور مصر افزود: نقش‌آفرینی آمریکا و پس مانده‌های رژیم سابق و سیاستمداران وابسته در ناآرامی‌های مصر کاملاً ملموس است لذا اگر مصریان غفلت کنند و نتوانند بحران‌ها را مدیریت کنند آمریکا انقلاب آنان را مصادره خواهد کرد.

وی با اشاره به تثبیت قدرت بازدارندگی سپاه پاسداران در منطقه خاطر نشان کرد: شکار پهپاد آمریکایی افتخار دیگر سپاه است.

این مسئول با اشاره به شکار پهپاد جاسوسی آمریکا از طریق نیروی دریایی سپاه پاسداران، متذکر شد: این اقدام شجاعانه از یک طرف قدرت بازدارندگی سپاه پاسداران را در خاورمیانه تثبیت کرد و از سوی دیگر شکست مفتضحانه دیگر بر آمریکا و رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

موسوی‌شکوری در پایان اذعان داشت: این اقدام و قدرت نظامی و الکترونیکی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول