اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی:

تمام چادرهای امدادی مناطق زلزله‌زده برق‌رسانی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با تقدیر از همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی گفت: تمام چادرهای امدادی مناطق زلزله‌زده برق‌رسانی شدند.

تمام چادرهای امدادی مناطق زلزله‌زده برق‌رسانی شدند

محمدعلی آخوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه روز گذشته مشکلات زلزله‌زدگان روستاهای زردان، شاج، بن‌خونیک، عباس‌آباد و نخ‌رود از توابع بخش زهان شهرستان زیرکوه با حضور استاندار خراسان‌جنوبی بررسی شد، اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و تا حل مشکلات در کنار مردم خواهند بود.

وی از نصب 500 چادر در کمتر از سه ساعت بعد از عملیات جستجو توسط هلال احمر در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: کلیه چادرهای امدادی مناطق زلزله‌زده برق‌رسانی شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی روند توزیع اقلام غذایی و بهداشتی و نیز اقلام گرمایشی را مطلوب خواند و گفت: شریان‌های حیاتی همچون آب، برق، سوخت و مخابرات برای زلزله‌زدگان مهیا است.

آخوندی با بیان اینکه امکانات لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بسیج تمامی امکانات در استان به انجام رسیده است، تاکید کرد: 400 نفر نیروی امدادگر هلال احمر از استان‌های خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان و خراسان‌جنوبی در منطقه زلزله‌زده زهان حضور دارند.

وی اضافه کرد: امکانات و نیروهای امدادرسانی درون استانی در حال حاضر پاسخگوی نیاز هموطنان عزیز در شهرستان زیرکوه است و به زودی شماره حسابی توسط هلال احمر برای کمک به مردم اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2248/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول