اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دلجویی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) از زلزله‌زدگان زهان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، باری دیگر از منطقه زلزله‌زده زهان بازدید و از آسیب‌دیدگان دلجویی کرد.

دلجویی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) از زلزله‌زدگان زهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوبعلی نظری ساعاتی پیش با حضور در منطقه زلزله‌زده زهان در جمع اهالی روستاهای شاج و حسین‌آباد حضور پیدا کرد و مشکلات آنان را جویا شد.

خانواده‌های آسیب‌دیده دغدغه اصلی خود را بازسازی واحدهای مسکونی خواندند.

آنان با بیان اینکه احساس همدردی انسان‌ها در هنگام گرفتاری و مصیب موجب تسلی خاطر بازماندگان و آرامش روحی آنها می‌شود، از حضور سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی در بین آسیب‌دیدگان تقدیر کردند.

جمعی از آسیب‌دیدگان با تقدیر از اقدامات نیروهای امدادی از جمله هلال احمر و بسیج در نخستین ساعات حادثه تاکید کرد: کمک‌های نیروها به موقع بود به طوری که ساعتی بعد از گذشت زلزله، نیروهای امدادی در منطقه حضور یافته و مشغول نصب چادر برای مردم شدند.

سفر قبلی سردار نظری فرمانده سپاه استان خراسان‌جنوبی برای رسیدگی به امور مردم زلزله‌زده در نخستین ساعت پس از وقوع زلزله بود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی هم با اشاره به اعزام گروه‌های مختلف جهادی با بیان اینکه این گروه‌ها در روستاهای شاج، حسین‌آباد و روستاهای اطراف مستقر شدند، گفت: این بسیجیان به منظور امدادرسانی به زلزله‌زدگان منطقه زهان اعزام شده‌اند.

علی زهرایی از ساماندهی20 گروه بسیجی برای اعزام به منطقه زلزله‌زده خبر داد و افزود: این گروه‌ها به انجام فعالیت‌هایی از جمله آواربرداری، خدمت‌رسانی به مردم و آسیب‌دیدگان و امدادگری می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این نهاد برای بازسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زده نیز همکاری می‌کند، گفت: هم‌اکنون تأمین وسایل گرمایشی، چادر و پتو از مهم‌ترین نیازهای مردم این منطقه است.

انتهای پیام/2248/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول