اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرمشهر:

مسیر حرکت ضریح اباعبدالله‌الحسین (ع) پاکسازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار خرمشهر گفت: مسیرهای حرکت ضریح پاکسازی و مکان مستقر شدن ضریح جدید در منطقه شن‌ریزی، غلطک‌زنی و روشنایی و تزیین محل نیز انجام شده است.

مسیر حرکت ضریح اباعبدالله‌الحسین (ع) پاکسازی شد

محمد نظارت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: ضریح مطهر مرقد امام حسین (ع) از فلکه فرودگاه مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و در طول مسیر تا گلزار شهدای شهرستان پذیرایی می‌شود.

وی افزود: تعداد مهمانان و زواران وارد شده به شهرستان خرمشهر پیش از ورود ضریح همچنان رو به افزایش بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای میزبانی از این افراد به نحو احسنت در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار خرمشهر تصریح کرد: محل اسکان و پذیرایی از زوار ضریح جدید اباعبدالله‌ الحسین (ع) در شهرستان خرمشهر تدارک، مشخص و اعلام شده است.

وی اضافه کرد: مسیرهای حرکت ضریح پاکسازی و مکان مستقر شدن ضریح جدید در منطقه شن‌ریزی، غلطک‌زنی و روشنایی و تزیین محل نیز انجام شده است.

* نذورات مردمی در ایستگاه‌های صلواتی توزیع می‌شود

نظارت در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در طول مسیر حرکت ضریح نیز گوسفند، گاو و گوساله قربانی و ذبح شده و ایستگاه‌های صلواتی بنا به نذورات مردمی و در حد توان به پذیرای شهروندان و زوار هستند.

وی با بیان اینکه پذیرایی از زوار در مسیر حرکت با مواد غذایی بسته‌بندی شده انجام می‌شود، کرد: ضریح مطهر تا مرز شلمچه مورد استقبال قرار گرفته و به بهترین و مطلوب‌ترین شکل میزبانی و استقبال می‌شود.

شهردار خرمشهر ادامه داد: شهرستان خرمشهر از امروز میزبان بسیاری از مردم از شهرستان و استان‌های مختلف کشور چون بندرعباس و بوشهر بوده زیرا مقرر است که ضریح امروز و فردا شهرستان شود.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر نحوه و محل اسکان زوار و مهمانان ضریح مطهر بارگاه امام حسین (ع) عنوان کرد: اکثر حسینیه‌های شهرستان بنا به دستور فرماندار و پیگیری‌های امام جمعه شهرستان آمادگی لازم را برای استقبال از مهمانان و زواران فراهم آورده‌اند.

نظارت تصریح کرد: مطمئناً مراسم استقبال از ضریح مطهر مرقد سید و سالار شهیدان در شهرستان خرمشهر که شهر وداع است به شکلی بی‌نظیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول