اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز بشرویه:

مسکن مهر بشرویه 370 مشترک گاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز بشرویه گفت: هم‌اکنون 370 واحد مسکونی مهر در این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مسکن مهر بشرویه 370 مشترک گاز دارد

عباس پاکدل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: پروژه گازرسانی به شهرستان بشرویه از سال 87 آغاز شده و نصب علمک و طرح توسعه گاز در مسکن مهر بشرویه تا پایان سال گذشته انجام شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای عملیات گازرسانی به این شهرستان یک ایستگاه CGS با ظرفیت 30 هزار متر مکعب در ساعت و سه ایستگاه TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب ایجاد شده است.  

رئیس اداره گاز بشرویه افزود: هم‌اکنون 370 واحد مسکونی مهر این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

پاکدل با اشاره به پروژه‌های گازرسانی به بخش ارسک، شهرک امام‌خمینی (ره) و غنی‌آباد این شهرستان تصریح کرد: گازرسانی به بخش ارسک با اعتبار 37 میلیارد ریال از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: نصب یک دستگاه TBS با ظرفیت پنج هزار متر مکعب و نصب 950 علمک از مشخصات پروژه گازرسانی به ارسک است که با اجرای این عملیات یک‌هزار و 260 خانوار در بخش ارسک از نعمت گاز برخوردار می‌شوند. 

رئیس اداره گاز بشرویه اظهار کرد: گازرسانی به شهرک امام خمینی(ره) و غنی‌آباد از فروردین‌ماه امسال آغاز شده است و تعداد 400 علمک و یک ایستگاه  TBS با ظرفیت پنج هزار متر مکعب در ساعت نصب می‌شود.

پاکدل ادامه داد: اعتبار این پروژه 20 میلیارد ریال بوده که با گازرسانی به شهرک امام خمینی (ره) و غنی‌آباد، 640 خانوار از مزایای اجرای این طرح بهره‌مند می‌شوند.  

وی از گازرسانی به روستای رقه خبر داد و گفت: در آبان‌ماه سال جاری و با حضور استاندار خراسان‌جنوبی کلنگ گازرسانی به روستای رقه با اعتبار 8 میلیارد ریال به زمین زده شد که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره گاز بشرویه اضافه کرد: ساختمان اداره گاز بشرویه نیز با 35 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 4 میلیارد و 887 میلیون ریال در حال احداث است.

انتهای پیام/69006/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول