اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی خواستار شد

تامین زمین ایستگاه گاز مسکن مهر شهرستان‌های خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی خواستار تامین زمین مورد نیاز برای ایستگاه گاز شهرستان‌های سرایان، فردوس، قاینات، بشرویه و خوسف شد.

تامین زمین ایستگاه گاز مسکن مهر شهرستان‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن افتخاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: در این راستا برای تامین زمین مورد نیاز این پنج شهرستان باید تلاش زیادی شود.

وی به اقدامات شرکت گاز استان در سایت‌های مسکن مهر اشاره کرد و افزود: در سایت اداری شهرستان بیرجند تعداد واحدهای مسکونی مهر یک هزار و 182 واحد است که از این تعداد 205 واحد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تعداد واحدهای شمال شهر بیرجند را نیز 2 هزار و 827 واحد مسکونی عنوان کرد و ادامه داد: امکان گازرسانی یک هزار و 872 واحد از این تعداد وجود دارد که 887 واحد در هفته دولت افتتاح می‌شود.

افتخاری تصریح کرد: در سایت دهلکوه نیز یک‌هزار و 955 واحد در دست ساخت است که از این تعداد 260 واحد در برنامه افتتاح هفته دولت بوده و امکان گازرسانی یک‌هزار و 124 واحد مسکونی نیز فراهم است.

وی یادآور شد: در سایت غفاری، پونه و بخش خودمالک نیز 358 واحد مسکونی مهر وجود دارد که تمام این واحدها در هفته دولت افتتاح و همه از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تعداد واحدهای مسکن مهر خوسف را 772 واحد عنوان کرد و گفت: امکان تامین گاز برای تمام این واحدها تا هفته دولت فراهم می‌شود.

افتخاری ادامه داد: در شهرستان قاینات نیز تعداد واحدهای مسکونی مهر یک هزار و 417 واحد است که امکان تامین گازرسانی تمام این واحدها فراهم است.

وی تصریح کرد: در آرین شهر نیز 84 واحد در دست ساخت است که به دلیل عدم آماده‌سازی معبر ورودی امکان گازرسانی در حال حاضر وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تعداد واحدهای خضری دشت بیاض را 147 واحد برشمرد و اضافه کرد: 130 واحد در برنامه افتتاح هفته دولت است که تمامی آنها از نعمت گاز برخوردار هستند.

افتخاری یادآور شد: در نیمبلوک نیز 293 واحد وجود دارد که هر زمان که امکان گازرسانی آن فراهم شود شرکت گاز استان آمادگی گازرسانی دارد.

وی به وجود 799 واحد در فردوس اشاره کرد و گفت: در سرایان نیز 657 واحد مسکن مهر وجود دارد که امکان گازرسانی تمام این واحدها فراهم است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: در شهرستان بشرویه نیز 809 واحد مسکن مهر وجود دارد که امکان تامین گاز تمام این واحدها فراهم است.

افتخاری با بیان اینکه خراسان جنوبی در زمینه گازرسانی مسکن مهر مشکلی ندارد، ادامه داد: بر اساس مصوبه نمایندگان رئیس جمهور اعتبارات گازرسانی مسکن مهر باید یک سوم از طریق خود شرکت گاز، یک سوم استانداری و یک سوم از محل منابع راه و شهرسازی تامین شود.

وی یادآور شد: اما در حال حاضر هیچ منبعی از این حیث به این استان اختصاص نیافته که در این راستا باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول