اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

4 میلیارد ریال کالای احتکار شده در آذربایجان‌غربی کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ارزش مالی کالاهای احتکار شده در یک ‌ماه گذشته در آذربایجان غربی بیش از 4 میلیارد و 149 میلیون ریال می‌رسد.

4 میلیارد ریال کالای احتکار شده در آذربایجان‌غربی کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: با وجود تحریم‌های اقتصادی استکبار جهانی بر ضد ایران اسلامی، عده‌ای فرصت‌طلب از وضعیت موجود سو‌ء‌استفاده کرده و با احتکار ارزاق عمومی سبب بروز اختلال در نظام اقتصادی می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا در یک‌ ماه گذشته مأموران فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با تجسس و انجام عملیات انتظامی موفق به کشف و ضبط مقداری کالای احتکار شده در این استان شدند که میزان آن به بیش از 4 میلیارد و 149 میلیارد ریال می‌رسد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تاکنون بیش از 23 فقره پرونده در همین راستا تشکیل شده که شامل قابل توجهی مواد دارویی، غذایی و سایر مواد مورد نیاز مردم است.

وی گفت: بر اساس تدابیر فرماندهی انتظامی استان در ماه‌های آینده شاهد گسترش فعالیت‌های این نیرو در ارتباط با موارد مشابه خواهیم بود به طوری که امید می‌رود با موفقیت در این طرح‌ها شاهد آرامش بیش از پیش در بازار عرضه کالا باشیم.

جدیدی عنوان کرد: در مورد حادثه آتش‌سوزی در شهرستان سلماس نیز با وجود برخی اخبار غلط در زمینه تأخیر مأموران و اکیپ‌های امدادی باید توجه داشت که این نیروها از جمله نخستین افراد حاضر در صحنه بودند که به یاری مردم شتافتند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: یک باند جعل حرفه‌ای چک و پول در بوکان دستگیر شده که در اعترافات خود به زوایای مختلف جرائم اشاره کرده‌اند.

انتهای پیام/61003/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول