اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

احتکار کردن کمک به نقشه شوم دشمن در جنگ اقتصادی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خطاب به صنوف مختلف تاکید کرد: احتکار کردن کمک به نقشه شوم دشمن در جنگ اقتصادی است.

احتکار کردن کمک به نقشه شوم دشمن در جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی در حاشیه نخستین گردهمایی بسیجیان حج و زیارت که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: همه باید در مصرف به بحث مدیریت توجه کنند تا این مرحله را بتوانیم به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز جنگ اقتصادی از سوی دولت و مجلس جدی گرفته نشده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در شش جلسه با کارگزاران نظام، هیئت دولت، نخبگان و اندیشمندان، دانشجویان تبیین کردند که برای جنگ نابرابری که دشمن در پیش گرفته، چه کارهایی باید انجام دهیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان متذکر شد: باید تلاش کنیم که مسائل اقتصادی را در جامعه به خوبی تبیین کنیم تا اقتصاد مقاومتی در کشور فرهنگ‎سازی و نهادینه شود.

شعار بسیج، هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده است

بابایی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای آن است که در بخش مردمی همه تولیدکننده باشند و شعار بسیج نیز هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده است، چرا باید کشوری مانند چین با داشتن یک و نیم میلیارد جمعیت از طریق اقتصاد مقاومتی بر اقتصاد جهان تسلط داشته باشد، اما ایران با 70 میلیون جمعیت در مصرف انرژی گاز بیشتر از چین باشد و اینها به دلیل این است که طراحی چین مقاومتی و ایران طراحی سرمایه‎داری دارد.

وی بیان داشت: مردم ایران راحت مصرف می‎کنند، راحت خرج می‎کنند، راحت زمان از دست می‎دهند، همه باید قبول کنیم که درگیر جنگ اقتصادی هستیم لذا اگر مجاهد باشیم و روحیه جهادی داشته باشیم، پیروزی از ماست و اگر سوءاستفاده‌گر باشیم و تنها جیب خودمان را ببینیم، حتماً شکست می‎خوریم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه آنچه در کشور غالب است، روحیه ایثار و آمادگی مردم است، خاطرنشان کرد: در موضوع اقتصادی باید با روحیه جهادی وارد شویم، روحیه کشور از لحاظ نظامی بسیار عالی است و باید تلاش کنیم تا در سایر بخش‎ها نیز به این مرحله برسیم.

مقابله با جنگ اقتصادی روحیه ‎جهادی می‎طلبد

بابایی با تاکید بر اینکه باید وارد کار تولید شویم، اظهار داشت: مقابله با جنگ اقتصادی روحیه‎ جهادی می‎طلبد، همه باید در این جنگ، ایثار کردن را مدنظر داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه چند چیز در کشور ما به عنوان اصل پذیرفته شده است ابراز داشت: انقلاب اسلامی بر اساس حق است و آرمان این انقلاب بر پایه اجرای دین خدا در نظام اسلامی است و به فرموده امام راحل ما اکنون جمهوری اسلامی تشکیل دادیم و باید تلاش کنیم تا به حکومت اسلامی برسیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان بیان داشت: اسلام به ذات خود ضعفی ندارد و هر عیبی که در آن می‎بینیم ناشی از مسلمانی خودمان است، این نظام داعیه اسلام و تمامیت آن را دارد.

انتهای پیام/2307/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول